Nowa odsłona Radia ESKA w Internecie

ESKA uruchomiła nową witrynę internetową, która odzwierciedla strategię łączenia pod marką radia wszystkich kanałów komunikacji z odbiorcą. Strona dostępna jest pod dotychczasowym adresem www.eska.pl, ale firmuje ją logotyp Radia ESKA. W warstwie graficznej witryna jest lekka, przejrzysta i prosta. Pod względem treści skonstruowana została tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

 

 

Nowy serwis Radia ESKA został zbudowany w oparciu o analizę potrzeb Internautów i Słuchaczy. Sprawdziliśmy, które elementy poprzedniej strony są dla naszych odbiorców najważniejsze i w ich wyeksponowanie włożyliśmy najwięcej pracy – mówi Łukasz Malina, wydawca serwisów Grupy ESKA.

W górnej części serwisu znalazła się intuicyjna i przyjazna belka nawigacyjna, która odsyła do tego, co stanowi rdzeń serwisu: hitów, podwójnej Gorącej 20, konkursów antenowych i internetowych, quizów oraz szeroko rozumianych newsów muzycznych. W tym samym miejscu można także łatwo sprawdzić aktualną ramówkę, a nieco wyżej włączyć player Radia ESKA. Niżej znalazły się dodatkowe kategorie, wśród których wyróżnione są treści z serwisów ESKA Cinema, Hotplota.pl czy ESKA INFO, co dodatkowo podkreśla spójność witryn brandu ESKA.

Skupiliśmy się na maksymalnym uproszczeniu strony głównej, by w nawigacji odnaleźli się zarówno stali bywalcy, jak i zupełnie nowi użytkownicy. Całość dopełnia lekki styl graficzny, z indywidualnymi akcentami dla poszczególnych kategorii treści – dodaje Łukasz Malina.

Pod względem technicznym serwis został zbudowany od podstaw, metodą programowania zwinnego i nie ma nic wspólnego z wcześniejszą wersją. Współdzieli silnik wraz z innymi stronami Grupy ZPR Media, m.in. wdrożoną niedawno nową witryną „Super Expressu”.

Według badań Gemius/PBI (VI 2018) serwis Radia ESKA miał ponad 4,1 mln realnych użytkowników i ponad 13,4 mln odsłon. Średni czas korzystania z serwisu przez użytkownika wyniósł ponad 17 minut. Strona Radia ESKA jest liderem wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *