Internet & Gry - Reklama

Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl

Odświeżony wygląd, nowe logo, mobilna wersja i jeszcze prostsze wyszukiwanie ogłoszeń – to oferta serwisu Komunikaty.pl, który od poniedziałku, 14 marca 2022 r. działa w nowej odsłonie. Na stronie, należącej do grupy Wyborcza.pl, internauci znajdą nie tylko część ogłoszeniową, ale też przystępne poradniki i teks ty ekspertów oraz dziennikarzy z redakcji Wyborcza.biz i „Mój Biznes”.

 

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. ruszyła nowa wersja serwisu Komunikaty.pl, należącego do grupy Wyborcza.pl. To witryna związana z dwumedialną ofertą „Gazety Wyborczej” – dawnym tytułem „Gazeta Komunikaty”, a obecnie wtorkowym dodatkiem „Mój Biznes”.

Nowoczesna i przejrzysta formuła, pomocna wyszukiwarka ogłoszeń oraz mobilna wersja serwisu – to tylko najważniejsze atuty nowej wersji Komunikaty.pl. Zespół „Wyborczej” zadbał też o rozbudowę listy kategorii i filtrów, która pozwoli użytkownikom łatwiej odnaleźć oferty związane z zamówieniami publicznymi, postępowaniami restrukturyzacyjnymi i upadłościowymi, ogłoszeniami sądowymi, a także wszelkimi ogłoszeniami z zakresu B2B. Wśród anonsów pojawiły się nowe kategorie: „praca” i ,,biznes-współpraca”, skierowane zarówno do instytucji publicznych, jak i sektora prywatnego.

– Nowe Komunikaty.pl to nie tylko zmieniona szata graficzna oraz identyfikacja wizualna czy rozbudowana wyszukiwarka ogłoszeń z możliwością wyboru zaawansowanych opcji. Ważną n owością jest też Alert, dzięki któremu użytkownicy będą otrzymywać informacje o nowych ogłoszeniach z wybranych kategorii. Odświeżyliśmy i unowocześniliśmy nasz newsletter, a przede wszystkim udostępniliśmy internautom możliwość korzystania z serwisu w wersji mobile – wyjaśnia Ewelina Mączyńska, Product Owner serwisów ogłoszeniowych Wyborcza.pl.

Oprócz tego wserwisie Komunikaty.pl internauci znajdą napisane przystępnym językiem poradniki i teksty eksperckie, pomagające każdemu zrozumieć przepisy prawa, procedury oraz sposób przygotowania dokumentów prawnych. Gospodarczy kontekst dodatkowo nakreślą teksty ze stron Wyborcza.biz.pl oraz „Mój Biznes”.

Zawartość serwisu Komunikaty.pl stanowi uzupełnienie treści gospodarczych Wyborcza.pl – m.in. wymianę informacji o aktualnych ofertach dla biznesu poszukującego propozycji inwestycyjnych.

– To zmiany, które pomogą naszym użytkownikom wygodniej korzystać z bogactwa ogłoszeń i treści naszego serwisu. Uruchamiając nowoczesną odsłonę strony, wychodzimy naprzeciw cyfrowej rewolucji w usługach publicznych. Zapraszamy wszystkich na Komunikaty.pl – podsumowują Danuta Kubow, wydawca oraz Jarosław Cajsel, redaktor naczelny serwisu.

Projekt nowej wersji Komunikaty.pl został przygotowany przez dział rozwoju produktu Wyborcza.pl oraz Agencję Artegence.

Wraz z wdrożeniem nowej odsłony Komunikaty.pl rozpoczęła się też kampania promocyjna serwisu skoncentrowana na działaniach w internecie. Obejmuje ona m.in. formaty display i rozwiązania reklamowe w wyszukiwarkach, a także spoty na antenie Radia TOK FM. Działania przygotował zespół serwisu wspólnie z działem promocji „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

Komunikaty.pl  to największy branżowo-ogłoszeniowy serwis na polskim rynku wydawniczym, monitorowany w Mediapanelu. W styczniu 2022 r. odwiedziło go ok. 60 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ok. 450 tys. odsłon (dane UU i PV za Gemius Prisme).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *