Internet & Gry - Reklama

Nowa odsłona serwisu Prenumeraty „Wyborczej” skierowanej do firm i instytucji

Od stycznia br. dział prenumeraty dla firm i instytucji (B2B) „Wyborczej” uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego z ofertą skierowaną do klienta biznesowego.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Nowa odsłona serwisu powstała, by w prosty sposób przybliżyć ofertę subskrypcyjną serwisów Grupy Wyborcza (Wyborcza.plWysokieobcasy.plWyborcza.biz) skierowaną do klienta biznesowego. W serwisie Prenumeraty B2B, klienci znajdą unikalne rozwiązania:

      • prenumeratę cyfrową w formule benefitu dla pracowników/pracowniczek

      • prenumeratę cyfrową jako narzędzie wspierające działy sprzedaży i marketingu

      • prenumeratę cyfrową dla platform kafeteryjnych i pośredników

      • sponsoring prenumeraty

      Cały czas rozwijamy i wzbogacamy ofertę prenumeraty cyfrowej skierowanej do firm i instytucjimówi Ewa Budzińska, dyrektorka obszaru prenumeraty dla klienta biznesowego.Odświeżyliśmy serwis, aby nasi partnerzy i klienci mogli zapoznać się z rozwiązaniami cyfrowej prenumeraty “Wyborczej” – zarówno tymi, które dedykujemy firmom w ramach oferty “Odblokuj potencjał pracownika”, jak i tymi, które kierujemy do działów marketingu i sprzedażydodaje.

      Na stronie można również znaleźć szczegóły oferty “Sponsoring prenumeraty”, a także poszerzyć wiedzę na temat rynku subskrypcji dzięki materiałom zamieszczanym w zakładce “Czytelnia”.

      Nowy serwis znajduje się pod adresem: Wyborcza.pl/prenumeratab2b

      foto. Agora

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *