Internet & Gry - ReklamaTVP

Nowa odsłona strony tvp.pl

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję portalu tvp.pl. Jest to kolejny etap, trwającego od 2016 roku projektu przebudowy serwisów internetowych Spółki, którego celem jest stworzenie grupy produktów o wspólnej identyfikacji wizualnej i funkcjonalnej. W nowych wersjach są dostępne już takie serwisy, jak: vod.tvp.pl, tvp.info, sport.tvp.pl oraz regiony.tvp.pl.

 

 

 

Nowoczesny, przejrzysty, odpowiadający współczesnym trendom układ nowej strony tvp.pl jest łatwy w obsłudze i pozwala użytkownikowi łatwo dotrzeć do informacji o tym, co dzieje się na antenach telewizji publicznej oraz do zawartości wszystkich serwisów z grupy TVP.

-Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników strony tvp.pl, którzy mają swoje upodobania i są w różnym wieku, powstała nowa strona tvp.pl., która jest bardziej intuicyjna, przystępna i lepiej rozplanowana. Uproszczona architektura strony ma pomóc internautom w dotarciu do ich ulubionych treści. Nowa strona tvp.pl to efekt pracy znakomitego zespołu, którego pracami kierował Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych – podkreśla Marzena Paczuska, Członek Zarządu Telewizji Polskiej.

Podstawowym celem portalu jest prezentacja i promocja niezwykle różnorodnej oferty antenowej telewizji publicznej. Założeniem projektu jest nie tylko odświeżenie wizualne i technologiczne portalu, ale przede wszystkim udostępnianie większej ilości kontentu, poprzez wykorzystanie efektu synergii między ofertą telewizji, a bogactwem treści wszystkich serwisów TVP .

Jednym z najważniejszych elementów modernizacji serwisu jest nowy, ulepszony Program TV, który nie tylko czytelnie prezentuje ramówkę telewizyjną kanałów linearnych oraz programy aktualnie emitowane na antenach, ale również daje łatwy dostęp do poszerzonych informacji o poszczególnych pozycjach programowych. Program telewizyjny można przeglądać na wiele sposobów, także poprzez wybór interesujących dla widza kategorii.

– Strona główna TVP, którą oddajemy dziś widzom, wieńczy pewien etap naszych prac. Należy podkreślić, że wszystkie nowe serwisy zostały zaprojektowane i wykonane siłami własnymi zespołu: projektantów, grafików, programistów i dziennikarzy, któremu chciałbym gorąco podziękować – mówi Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych.

Kolejnym etapem projektu będzie dostosowanie do nowej identyfikacji pozostałych serwisów anten z grupy TVP. Jako pierwsza w nowym layoucie, razem z portalem tvp.pl, startuje strona TVP Historia, której towarzyszy serwis specjalny na temat obchodów rocznicy wybuchu II wojny światowej.

Nowa konstrukcja serwisu daje także szerokie możliwości wydawnicze zespołowi redakcyjnemu, odpowiedzialnemu za produkcję, opracowanie i promowanie treści.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *