Nowa oferta produktów zasięgowych w Premium TV

W 2018 roku Premium TV wprowadziło nowe podejście do filozofii swoich produktów. Tegoroczna oferta to najbardziej jakościowe i komplementarne pakiety odpowiadające na różnorodne potrzeby komunikacyjne marketerów. Produkty zasięgowe to wyselekcjonowane pakiety zapewniające jakość dotarcia oraz targetowany zasięg.

 

ZASIĘG MUX –  to oferta kanałów Premium TV o ogólnopolskiej dystrybucji. W skład MIX MUX wchodzą: TVN7, TTV, TV PULS, PULS 2 oraz Telewizja WP.

ZASIĘG PRIME – to jedyny na rynku pakiet zapewniający jakościowe dotarcie w najcenniejszej porze dnia 18:00-22:59. Pakiet składa się z kanałów cyfrowo-naziemnych (60% DTT) oraz największych stacji kablowo-satelitarnych (40% CAB-SAT). Główną przewagą konkurencyjną MIX PRIME jest szybkie budowanie szerokiego zasięgu komunikacji dzięki wysokim parametrom mediowym.

ZASIĘG RODZINA & ZASIĘG DOROŚLI – to pakiety skierowane do osób decydujących o zakupach w gospodarstwach domowych. Szerokie portfolio stacji o zróżnicowanych profilach i tematyce pozwala na skuteczne dotarcie do aspiracyjnych grup widzów.

ZASIĘG RODZINA zapewnia dotarcie do ogólnych grup kobiecych oraz rodzin z dziećmi.

 ZASIĘG DOROŚLI jest dopasowany do ogólnych grup konsumentów z potencjalną siłą nabywczą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *