Internet & Gry - Reklama

Nowa strategia w Biurze Reklamy RAS Polska

Customer Experience to hasło przewodnie nowej strategii Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br. Jej fundamentem jest koncentracja na zrozumieniu realnych potrzeb Klientów i optymalizacja interakcji pomiędzy Klientami a Biurem Reklamy podczas całego procesu Customer Journey.

 

Przyjęciu nowej strategii towarzyszą zmiany w strukturze Biura Reklamy RASP. Utworzono nowe działy: Sales Department, Ad Technology & Platforms Department, Client Solutions Department, Programmatic & Ad Product Department, Performance & E-commerce Department oraz Operations Department, które podlegają stojącemu na czele Biura Reklamy Mariuszowi Wąsińskiemu.

– Wierzymy, że nowe czasy i nowe potrzeby klientów wymagają nowej organizacji, a także wyjątkowego połączenia nowej energii z doświadczeniem. Wprowadzając do naszego zespołu liderów takich, jak Marzena, Marcin i Małgorzata, wzmacniamy kadrę zarządzającą biura reklamy, dodając nowe perspektywy i jakość. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom pełnego spektrum naszych produktów, które spełnią ich oczekiwania na każdym etapie procesu zakupowego. Mariola oraz Łukasz to osoby, które wykazały się umiejętnością realizacji także tego celu. Jestem również niezwykle dumny, że w naszym zespole mamy lidera takiego, jak Mariusz Wąsiński, który od lat z sukcesem prowadzi obszar biura reklamymówi Jovan Proti, wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Mariusz Wąsiński, pełniący dotychczas stanowisko Chief Sales Officera w RAS Polska, z początkiem grudnia br. objął pozycję – Chief Revenue Officera i zyskuje odpowiedzialność za nowy obszar – e-commerce w RAS Polska. W nowej rozszerzonej roli nadzoruje wszystkie kanały przychodów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Niezmiennie również kompleksowo zarządza działalnością Biura Reklamy RAS Polska, w szczególności w obszarach: określenia strategii, zapewnienia efektywności operacyjnej, generowania wzrostu i wspierania pozytywnej kultury organizacyjnej. Mariusz Wąsiński raportuje do Jovana Protica, wiceprezesa Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

– Naszym celem jest budowanie jakościowych relacji z Klientami dzięki uważnemu słuchaniu ich potrzeb. Jestem przekonany, że świadome projektowanie pozytywnych doświadczeń naszych Klientów pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować ich biznes oraz pozytywnie wpłynie wzajemne zaufanie, zaangażowanie i lojalność. Klientocentryczność, na którą stawiamy, wspierana przez technologię, dodatkowo zwiększy nasz potencjał do tworzenia oraz doskonalenia produktów i usług w oparciu o stały dopływ informacji zwrotnej od Klientów. Chcemy, aby cele naszych Partnerów Biznesowych i nasze były tożsame, co pozwoli nam najefektywniej realizować wspólne działania, bo Customer Experience to strategia WIN – WIN, w wyniku której obie strony wygrywają mówi Mariusz Wąsiński, Chief Revenue Officer w Ringier Axel Springer Polska.

Nowo utworzony Sales Department jest zarządzany przez Marzenę Zabielską, która objęła w listopadzie br. stanowisko Sales Directora. Na dział składają się zespoły: Agency Partnership, Key Client Partnership, Client Partnership oraz Client Growth.

Do Ringier Axel Springer Polska i struktur Biura Reklamy RAS Polska 4 grudnia br. dołączył również Marcin Olszewski, który obejmuje stanowisko Ad Technology & Platforms Directora. Marcin Olszewski zarządza bezpośrednio pionem Ad Technology & Platforms Department.

Client Solutions Department tworzą zespoły: Content Marketing, na czele z Eweliną Czarnotą, Dyrektorką Departamentu Content Marketingu oraz Business Partnering Solutions prowadzony przez Małgorzatę Jędral, Head of Business Partnering Solutions, która w październiku br. dołączyła do Biura Reklamy RAS Polska. Zarówno Ewelina Czarnota, jak i Małgorzata Jędral raportują bezpośrednio do Mariusza Wąsińskiego, CRO RAS Polska.

Na czele zespołu Programmatic & Ad Product Department stoi Łukasz Skawiński, Programmatic & Ad Product Director. Na ten departament składają się zespoły: Programmatic i Ad Product & Solutions Marketing.

Performance & E-commerce Department w nowej strukturze jest zarządzany przez Mariolę Kucharską, na pozycji Performance & E-commerce Directora. W skład nowego departamentu wchodzą zespoły: Performance Client Partnership, E-commerce Client Partnership, Performance Solutions oraz Performance & Social Media Solutions. Mariusz Wąsiński będzie również nadzorował obszar E-commerce, zarządzany przez Mariolę Kucharską, poza strukturami Biura Reklamy RAS Polska.

Liderką nowo utworzonego pionu Operations Department zostaje Małgorzata Cetera-Bulka, która od maja br. pełniła rolę doradczyni szefa Biura Reklamy RAS Polska – Mariusza Wąsińskiego. Małgorzata Cetera-Bulka obejmuje stanowisko Customer Experience & Operations Directora. Na Operations Department składają się zespoły: Campaign Success oraz Market Analysis & Sales Insights.

foto. Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *