Internet & Gry - Reklama

Nowa superprodukcja Audioteki – “Jestem Czarna” (wideo)

Do katalogu Audioteki dołączyła nowa pozycja – „Jestem Czarna”. To opowieść o osiemnastolatce, która wie czego chce – rozgłosu, podziwu, lajków. Zakłada podcast i rusza po swoje. Nowy odcinek w każdy piątek.

 

Superprodukcja jest efektem współpracy scenarzysty, Dawida Kornagi i reżyserki, Aleksandry Pietrzak. Główna bohaterka – Czarna – nie boi się przekraczać granic, a granice zaczynają się rozmywać, gdy na jej radarze pojawia się tajemniczy freestyle’owiec. Do gry wciąga innych, ale to ona rozdaje karty. Przynajmniej do czasu. Luksusowe przedmieścia, błysk fleszy, szybkie decyzje. W tej historii nic nie jest czarno-białe, a każdy ruch może uruchomić lawinę.

W rolach głównych usłyszymy m.in. Matyldę Gaweł jako Czarną, Jacka Borcucha w roli Pana Czarnecky’ego oraz po raz pierwszy w superprodukcji – Małgorzatę Sochę jako Panią Czarnecky.

 

 

Za realizację audio odpowiada Studio Saturator.

“Jestem Czarna” to kolejna pozycja w katalogu Audioteki skierowana do młodego odbiorcy z pokolenia Z. Pozostałe nowości w tej kategorii, jakie pojawiły się w tym roku to „Rewanż” „Supernova”.

Audioteka powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, daje dostęp do katalogu audio po polsku z biblioteką zawierającą blisko 40 000 pozycji, w tym superprodukcje z cenionymi reżyserami i znanymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewniają doświadczeni eksperci. Oferuje wyselekcjonowane treści po niemiecku, czesku, litewsku i słowacku. Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki, jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak: audioseriale, treści edukacyjne, audiodokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku.

foto, źródło. Witrualna Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *