Internet & Gry - Reklama

Nowa umowa wydawnicza Huuuge

Huuuge, globalny producent i wydawca gier mobilnych typu free-to-play, podpisał kolejną umowę wydawniczą. Tym razem do swojego portfela Spółka dodała grę Time Master, którą przygotował doświadczony zespół deweloperów z FireFog.

 

„W 2022 r. nie zwalniamy tempa i kontynuujemy inwestowanie w budowę i rozwój nowych produkcji. Dlatego podpisaliśmy umowę wydawniczą na grę Time Master. Jest to hybrydowa produkcja z gatunku social casino, za którą stoi niezwykle ceniony i doświadczony zespół deweloperów z FireFog. Gra jest dostępna na rynku od początku 2021 roku i zbiera bardzo dobre recenzje – m.in. użytkownicy ze sklepu Google Play ocenili ją na 4,7 w pięciopunktowej skali. Inwestujemy więc w projekt, który już teraz może pochwalić się uznaniem graczy” mówi Anton Gauffin, Założyciel i Dyrektor Generalny Huuuge.

W Time Master gracz podróżuje po różnych lokalizacjach i musi zdobywać monety i inne wirtualne zasoby. Gra jest niezwykle angażująca, a także społecznościowa – można grać z ludźmi z całego świata. Łączy elementy gier typu casino i casual oraz jest bardzo atrakcyjna graficznie.

“Jesteśmy pod wrażeniem wyników osiąganych przez Time Master, jak i funkcjonalności gry, również tych społecznościowych. Mocno wierzymy w ten produkt i cieszymy się perspektywami jego rozwoju we współpracy z zespołem FireFog” mówi Jon Bellamy, Wiceprezes ds. Strategii i Rozwoju Korporacyjnego Huuuge.

“Działając w szybko rozwijającym się obszarze gier typu hybrid casino, bardzo ważne jest, by być innowacyjnym. We współpracy z tak doświadczonym partnerem, jak Huuuge będziemy kontynuować rozwój naszej gry, dostarczając jej użytkownikom coraz to nowe funkcje i poziomy oraz budując przyjazną społeczność graczy” podkreśla Taras Shulika, Założyciel i Dyrektor Generalny FireFog.

HUUUGE POZOSTAJE WIERNY STRATEGII

Warto przypomnieć, że w 2021 r. Huuuge był bardzo aktywny na polu wydawania gier. Spółka w ubiegłym roku podpisała cztery umowy wydawnicze.

Ponadto do portfela gier własnych Huuuge dołączyły takie tytuły jak, m.in. „Gatherers” (społecznościowa kooperacyjna gra shooterowa), „Rogue Land” (bajkowa, pełna przygód podróż przez tereny z ukrytymi skarbami), „Brink of Mayhem” (wyjątkowa mobilna gra shooterowa).

Huuuge od lat jest wierny strategii „Build & Buy” (Buduj i Kupuj). Polega ona na tym, że Spółka opiera swoją działalność na takich filarach jak:

– rozwój gier tworzonych wewnętrznie,

– wzrost poprzez działalność wydawniczą,

– fuzje i przejęcia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *