Nowe cenniki Grupy RMF na wiosnę 2019

W 2018 roku wzrosła słuchalność wszystkich stacji radiowych z Grupy RMF. Udział w czasie słuchania wyniósł 31% (wzrost o 0,9 pkt. proc.), a dzienna liczba słuchaczy osiągnęła poziom 9,96 mln, rosnąc o 3,3%*.

Z wyraźną przewagą nad bezpośrednią konkurencją, Grupa RMF utrzymała pozycję lidera rynku radiowego. W 2018 roku radio RMF FM zwiększyło grono swoich słuchaczy do poziomu blisko 8,5 mln, a najwyższe wyniki w historii zanotowały stacje RMF MAXXX i RMF Classic. Z kolei jakość treści redakcyjnych RMF FM została doceniona przez Instytut Monitorowania Mediów i Reuters Institute, które w połowie roku przyznały stacji tytuł najbardziej opiniotwórczego i wiarygodnego medium. Po raz czwarty z rzędu Dział Sprzedaży został wyróżniony przez miesięcznik „Media&Marketing Polska” tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku.

Popyt na reklamę radiową w Polsce od kilku kwartałów utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Korzystny wizerunek, atrakcyjny program oraz rosnące wyniki słuchalności naszych stacji pozwalają nam na zaoferowanie Klientom najwyższej jakości produktu reklamowego. Zapewniamy wysokie zasięgi kampanii radiowych i projektów niestandardowych przy równoczesnym utrzymaniu korzystnych kosztów dotarcia w szerokich targetach. Konsekwentnie budujemy ofertę on-line i pracujemy nad utrzymaniem zaufania Klientów dzięki wysokiej jakości serwisu sprzedażowego.

W związku ze sprzyjającą koniunkturą zdecydowaliśmy się podnieść ceny reklam na naszych antenach na okres wiosenny. Równocześnie dokładamy wszelkich starań, by koszty dotarcia w relacji do naszej konkurencji i pozostałych mediów pozostały na atrakcyjnym poziomie w większości grup docelowych. Wierzymy, że zaproponowana korekta znajdzie zrozumienie klientów w obliczu rosnących kosztów dotarcia innych mediów masowych, z TV na czele” – mówi Tomasz Ramza dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Z początkiem marca średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF MAXXX i RMF Classic zostanie skorygowana o ok. 4,5-4,8%. Średnie koszty cennikowe RC emisji spotu 30’ w stacji o największej słuchalności w Polsce wzrosną z 12 440 zł do 13 031 zł.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów, które niezmiennie pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych rabatów od sumy cenników stacji składowych, w RMF3D -10%, w RMF na MAXXXa -8%, a w RMF z Klasą -3%.

Nowe cenniki będą obowiązywać od 4.03.2019 roku. Dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl.

* RadioTrack, Kantar Polska 2018 (udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: 15-75).


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *