Nowe osoby w zespole zarządzającym WP Media

Wirtualna Polska Media wzmacnia zespół zarządzający. Joanna Skwarna awansowała na stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do WP Media dołączyła również Agnieszka Bieniak, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora HR.

 

 

Agnieszka Bieniak przejęła odpowiedzialność za realizację strategii personalnej spółki Wirtualna Polska Media. Do tej pory obowiązki dyrektora HR pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w spółce WP Holding.

Agnieszka Bieniak pracowała wcześniej m.in. jako Chief Human Resources Officer w firmie Burda Media Polska, Dyrektor HR w Grupie Pracuj oraz Menedżer HR w firmie Adidas. Ukończyła prestiżowy program Leadership Academy for Poland organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda. Uczestniczyła także w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices, założoną przez Hillary Clinton. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc warsztaty, szkolenia, coachingi oraz występując w roli prelegenta na konferencjach.

Joanna Skwarna objęła stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do jej zadań należy przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających jej usług i zarządzanie nimi. Są to m.in. WP Poczta, Poczta o2, WP Pilot i Open FM. Wraz z zajęciem nowego stanowiska dołączyła do zespołu zarządzającego WP Media.

Pracę w Wirtualnej Polsce zaczęła w 2013 roku w dziale sprzedaży. Do maja 2017 pełniła funkcję kierownika działu agencyjnego. Współpracowała m.in. Group One, Havas Media, MullenLowe i MediaBrands. Później przyjęła stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego i video online. W grudniu 2017 wspólnie z zespołem wprowadzała na rynek ofertę rozliczaną za Viewable Impressions, znaną pod hasłem: #PłaćZaWidzialne. Wcześniej swoją karierę rozwijała m.in. w dziale reklamy Edipresse Polska jako KEY Account Manager. Z branżą mediową jest związana od 2009 roku. Joanna Skwarna zastąpiła Jerzego Dąbrówkę, który z końcem sierpnia odszedł z Wirtualnej Polski.

Przed nami strategia na 2019 rok. Wirtualna Polska Media nie zwalnia tempa. Wierzę, że ambicja i doświadczenie Joanny oraz Agnieszki pozwolą rozwijać nasze produkty, do czego zobowiązuje pozycja lidera rynku. Jednocześnie dziękuję Jerzemu za lata pracy w WP, życząc mu kolejnych sukcesówmówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie.

Zobacz także

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz