Internet & Gry - Reklama

O biznesie i motoryzacji w nowym programie wideo Gazeta.pl „Studio Biznes” (wideo)

Już jutro – w środę, 19 czerwca br. na Gazeta.pl zadebiutuje program „Studio Biznes”, który poprowadzi Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Nowy format wideo będzie można oglądać w każdą środę o godz. 12:00 na żywo na stronie głównej Gazeta.pl.

 

 

„Studio Biznes” to nowoczesny, dynamiczny program w formule na żywo. Każdy odcinek nowego formatu wideo potrwa około 30 minut. W tym czasie, prowadzący – Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl porozmawia z gośćmi o najgorętszych tematach w biznesie i nie tylko. Do programu zaprosi gości związanych z gospodarką – właścicieli firm, przedstawicieli biznesu i organizacji pozarządowych, ministrów czy ekonomistów.

 

 

– Żyję gospodarką na co dzień i chcę w przystępny sposób przybliżać ten temat użytkownikom Gazeta.pl. To będzie program, którego jeszcze nie było – pokazujący nie ścianę z notowaniami giełdowymi, ale biznes bliski ludziom. Bez pieniędzy nie da się wyedukować dzieci, dobrze odpocząć na wakacjach ani nawet wygrywać wyborów i właśnie o tym w „Studio Biznes” chcemy rozmawiać – z pasją, wiedzą, zaangażowaniem i warkotem motoryzacyjnym w finalezaprasza Łukasz Kijek, prowadzący program „Studio Biznes”.

Program „Studio Biznes” będzie także miał część poświęconą motoryzacji, w której w roli eksperta wystąpi Tomasz Korniejew, szef serwisu Moto.pl. Przedstawi on najważniejsze trendy w tym segmencie i zaprezentuje najgorętsze premiery samochodowe w sezonie.

Pierwszy odcinek programu będzie można obejrzeć na stronie głównej Gazeta.pl w środę, 19 czerwca br. o godz. 12:00. Jego gośćmi będą: Katarzyna Karpa-Świderek z Fundacji WWF Polska, z którą Łukasz Kijek porozmawia m.in. o ekologicznej świadomości Polaków i segregacji odpadów, a także Michał Cessanis z „National Geographic Traveler” i Ewa Kubaczyk z Polskiej Izby Turystyki, którzy opowiedzą m.in. o tym, czy urlop w Polsce się opłaca i czy wakacje w ciepłych krajach muszą być drogie.

Program jest promowany na stronach Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Moto.pl oraz w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *