Od 1 lipca Premium TV wprowadza zmiany w Multisponsoringu

Od 1 lipca Premium TV wprowadza zmiany w MULTISPONSORINGU. W oparciu o najświeższe wyniki dopasowania (affinity) stacji, Premium TV włącza do pakietu MULTISPONSORING KOBIETA filmowo-serialowe Ale Kino+, AXN Spin, Comedy Central oraz lifestylowe Domo+.

 

Do oferty dołączają także dwie najsilniejsze stacje z portfolio Discovery Media: Discovery Channel i TLC. Obie stacje będą dostępne w pakiecie MULTISPONSORING MIASTA. Discovery Channel dołączy także do pakietu MULTISPONSORING MĘŻCZYZNA i do kontekstowego produktu MĘSKIE PASJE. TLC wzmocni pakiety MULTISPONSORING KOBIETA oraz LIFESTYLE, DOM, OGRÓD.

 

 

Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych reklamodawców. Billboardy sponsorskie można zakupić w ramach trzech produktów: MONOSPONSORINGU oraz MULTISPONSORINGU KONTEKSTOWEGO i DEMOGRAFICZNEGO.

Zakup billboardów w MONOSPONSORINGU umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.

MULTISPONSORING KONTEKSTOWY oferuje zakup kampanii sponsorskiej przy tematycznie dobranych programach o najwyższym wskaźniku dopasowania w najpopularniejszych grupach docelowych. Pakiety kontekstowe skierowane do kobiet to KOBIECE KINO I SERIALE, KULINARIA, oraz LIFESTYLE, DOM, OGRÓD. Pakiety kontekstowe skierowane do mężczyzn to MĘSKIE KINO I SERIALE oraz MĘSKIE PASJE. Ostatni pakiet kontekstowy skierowany jest do widowni w wieku 13-29 lat i jest to MŁODZIEŻOWA ROZRYWKA.

MULTISPONSORING DEMOGRAFICZNY to zakup dowolnej liczby billboardów w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych. Gwarantuje jednocześnie szerokie dotarcie do najpopularniejszych grup celowych i efektywność kosztową porównywalną do zakupu spotowego. W portfolio DEMOGRAFICZNYM znajduje się pięć produktów. MULTISPONSORING KOBIETA, MULTISPONSORING MĘŻCZYZNA i MULTISPONSORING MIASTA są skierowane do poszukiwanych przez reklamodawców, miejskich grup celowych. MULTISPONSORING ZASIĘG MUX gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów ogólnopolskich kanałów o naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, PULS2, TTV, TVN7 & WP). Najnowszy pakiet, wprowadzony jesienią ubiegłego roku MULTISPONSORING ZASIĘG KOBIETA+, umożliwia komunikację z szerokimi grupami kobiecymi.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *