OLIVIA magazynem premium. Zmiana makiety, nowe rubryki i dział Wellbeing

11. września na rynku pojawi się nowa odmieniona Olivia. Dzięki nowej eleganckiej makiecie, nowym rubrykom i tematom pismo zyskało jakość magazynu premium. W Olivii znajdziemy teraz więcej treści lifestylowych, ciekawych, inspirujących materiałów zgodnych z aktualnymi trendami, w tym m. in. nowy dział „Wellbeing”.

 

 

 

 

Nowym formatem jest „Temat na czasie”, który dotyczy aktualnego zagadnienia społecznego. W tym wydaniu: o dylemacie polskich kobiet – po urlopie macierzyńskim zostać z dzieckiem w domu, czy wrócić do pracy.

Inne nowe rubryki to „Trendy”, przedstawiające nowe modne kierunki we wnętrzach, modzie, stylu życia oraz „Kuchnia wege”, w której znaleźć można przepisy blogerki Alicji Rokickiej – Wegannerd.

Moda stała się bardziej dynamiczna i inspiracyjna, poszerzony został dział Kultura. Dział Psychologia dotyczy teraz przede wszystkim kariery, partnerstwa, samorozwoju oraz wychowania dzieci od wieku wczesnoszkolnego.

Nowością jest również dział Wellbeing – jak żyć lepiej, pełniej i w zgodzie z naturą. W tym miesiącu: o spacerach, które leczą duszę, odkrywamy moc wyciągów z leśnych roślin, dieta dobra dla organizmu i naszej planety oraz sofrologia – ulubiona technika relaksacyjna Francuzek.

Do Olivii dołączyli nowi felietoniści – Dorota Szelągowska, która pisze o tym, co w życiu jest ważne oraz Leszek Talko, który opisuje rzeczywistość widzianą męskim okiem.

Layout pisma oraz logo tytułu są teraz nowocześniejsze, a czcionka powiększona. Główne działy pisma otwierają duże zdjęcia. Okładka jest bardziej elegancka, spokojniejsza i bardziej minimalistyczna. Bohaterkami okładek pozostają polskie gwiazdy – w tym wydaniu znalazła się na niej Marta Żmuda Trzebiatowska.

Grupa docelowa magazynu to kobiety 30 plus, z wykształceniem wyższym, mieszkanki dużych miast. To osoby otwarte na nowości, stawiające w życiu na jakość, a nie ilość, szukające inspiracji, rozwijające swoje pasje i realizujące marzenia.

Nowe wydanie Olivii dostępne jest w cenie promocyjnej 1,99 zł (cena regularna 3,19 zł) oraz w cenie 6,99 zł z błyszczykiem do ust AA Wings of Color. Wydanie wspiera kampania reklamowa w mediach. Profil Olivii obecny jest na Facebooku i Instagramie (olivia magazyn).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *