Internet & Gry - Reklama

Onet z czwartą edycją akcji Niech Żyje Planeta – partnerem głównym Electrolux

Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom – powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym dbaniu o domowe budżety, która była także myślą przewodnią drugiej edycji projektu.

 

-W nowej odsłonie serwisu Niech Żyje Planeta użytkownicy i użytkowniczki znajdą pogłębione materiały dotyczące m.in. niemarnowania żywności, odpowiedzialnych zakupów czy energii odnawialnej, wnikliwe analizy, wywiady, raporty i angażujące akcje partnerskie. Partnerem głównym tegorocznej edycji akcji został Electroluxmówi Dominik Pilarski, koordynator akcji Niech Żyje Planeta w ramach współprac partnerskich, Ringier Axel Springer Polska.

Działania prowadzone w ramach akcji Niech Żyje Planeta od trzech lat angażują w temat działania na rzecz planety. W ciągu trzech edycji projektu komunikacja dotarła do prawie 30 milionów odbiorców. Akcję wzbogaciło ponad 700 materiałów redakcyjnych, które wygenerowały niemal 27 milionów odsłon. Ważnym elementem Niech Żyje Planeta są również Narodowe Testy Ekologiczne, które w ciągu 3 lat wypełniło ponad pół miliona Polaków.

-Od samego początku kibicowaliśmy tej akcji, w tym roku z dumą dołączamy do Niech Żyje Planeta i łączymy siły z Onetem, aby pokazać jak proste może być codzienne działanie powalające oszczędzać zasoby. Misją marki Electrolux jest wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów w najwyższych klasach energetycznych, które mają mniejszy wpływ na środowisko, ale też zachęcanie użytkowników do odpowiedzialnego ich używania, np. wybierania ekologicznych programów, które pozwalają oszczędzać wodę, albo wyboru niskiej temperatury wody podczas codziennego prania, pieczenia z parą, żeby oszczędzać energię elektryczną. To także pomoc w dbaniu o czysty i zdrowy dom, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom zastosowywanym w odkurzaczach i oczyszczaczach powietrza. Szwedzka marka Electrolux to światowy lider w branży AGD. Od ponad 105 lat tworzy sprzęty gospodarstwa domowego, pielęgnując przy tym szwedzkie wartości oraz ich integralny i nierozerwalny związek z naturą – mówi Natalia Kostera – Head of Marketing Electrolux Group

#NiechŻyjePlaneta jest kolejną inicjatywą Ringier Axel Springer Polska na rzecz ochrony klimatu. W 2021 r. otrzymała srebrne Effie w kategorii Positive Influence. W maju 2021 r. Ringier Axel Springer Polska ogłosiła, że zarówno sama firma, jak i wszystkie jej marki, zredukowały swój ślad węglowy do zera (https://zeroemisyjni.ringieraxelspringer.pl/), a w 2019 r. jako pierwszy wydawca i medium w Polsce, została partnerem United Nations Global Compact i zobowiązała się do promowania i realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju oraz agendy ONZ 2030.

Więcej informacji: https://niechzyjeplaneta.onet.pl/
https://www.electrolux.pl/sustainable-living/ecoline/

foto. Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *