Internet & Gry - Reklama

Pierwsza milionerka polskiego YouTube – Red Lipstick Monster świętuje milion subskrypcji

Ewa Grzelakowska-Kostoglu, bardziej znana jako Red Lipstick Monster, czyli makijażowa guru dziesiątek tysięcy kobiet, właśnie świętuje niezwykłe osiągnięcie – została pierwszą kobietą z Polski, której kanał osiągnął aż milion subskrypcji. Niemal równocześnie pojawiły się dodatkowe sukcesy: milion obserwujących na Instagramie oraz 5-lecie kanału YouTube.

Red Lipstick Monster chce podzielić się swoją radością z innymi, dlatego wraz z najnowszym filmem na kanale przygotowała akcję charytatywną związaną z Domem Dziecka w Elblągu.

Ewa sama powiedziała o wydarzeniu w ten sposób: „jest to dla mnie jeden z najważniejszych momentów w życiu, bo dostałam wyraźny sygnał, że to, co od tylu lat robię, jest doceniane. Nie ma większej satysfakcji, niż świadomość, że moje filmy, moje porady i moje zdanie są komuś przydatne czy zwyczajnie wnoszą odrobinę uśmiechu w jego jej życie. Swoją wdzięczność za wsparcie ze strony fanów wyraziłam już w typowy dla mnie sposób, nagrywając wideo, ale chcę zrobić więcej. Właśnie dlatego postanowiłam zorganizować akcję charytatywną i przekazać datek na rzecz Domu Dziecka w moim rodzinnym Elblągu. Zachęcam też wszystkich do działania – dziękujmy innym, bądźmy wdzięczni za ich pomoc, ale i sami pomagajmy!”

O Red Lipstick Monster

Ewa Grzelakowska-Kostoglu czyli Red Lipstick Monster prowadzi najpopularniejszy kanał
makijażowy na polskim YouTube – ma już ponad 1.000.000 subskrybentów. Każdego miesiąca jej filmy mają co najmniej 6.000.000 wyświetleń. Na Facebooku jej stronę lubi ponad 540.000 osób, na Instagramie obserwuje ją ponad 1.000.000 fanów, a na Snapchacie ogląda ją około 115.000 widzów.

Red Lipstick Monster jest wizażystką i zdradza wypracowane przez lata tajniki makijażu. Radzi, jak wykorzystać je w praktyce i co kupować, aby nie przepłacać. Obie książki Ewy są bestsellerami, a na jej spotkania autorskie w całej Polsce łącznie przyszło ponad 24.000. osób. Praca Ewy doceniana jest również przez media, o czym świadczy chociażby nagroda Kobiety Roku Online miesięcznika Glamour, czy znalezienie się na liście 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce w rankingu Wysokich Obcasów. Niedawno jako pierwszy twórca internetowy zdobyła również Nagrodę Specjalną portalu Wizaż.pl na gali Kosmetyków Wszech Czasów za kreowanie trendów beauty, rzetelność w testach kosmetyków i zbudowanie ogromnej społeczności.

Red Lipstick Monster jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek osobistych w Polsce. Jeszcze w lutym wskazano ją jako najwyżej wycenianą w Polsce pod względem wartości reklamy (analiza Press-Service). Aktualnie przygotowywane są dalsze plany jej rozwoju,w których nowy manager bierze czynny udział. Wykonanie ich zapewni nie tylko jeszcze lepsze wyniki, ale również pomoże zdywersyfikować działalność RLM, co pozwoli na zagospodarowanie obszarów do tej pory nieznanych markom osobistym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *