Pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji

Kiedy rok temu Orange Flex pojawił się na rynku, była to pierwsza w pełni cyfrowa oferta komórkowa dostępna w Polsce. Przez ostatnie 12 miesięcy usługa rozwijała się i odpowiadała na nowe potrzeby użytkowników. Elastyczne podejście i nowoczesność Flexa przyciągały coraz więcej osób. Po roku, społeczność Orange Flex tworzy kilkadziesiąt tysięcy aktywnych użytkowników, ceniących wygodę i wolność wyboru.

 

 

Klienci Orange Flex aktywnie korzystają z aplikacji, regularnie dzielą się opiniami na jej temat i co ważne – proponują ją innym. Już co piąty klient, który polecił ofertę zachęcił więcej niż 2 znajomych do dołączenia do Flexa.

Orange Flex od samego początku działa w myśl hasła #chceszmasz. Odpowiadanie na potrzeby klientów jest kluczowym elementem naszej strategii. Użytkownicy aplikacji mają realny wpływ na to, jakie nowe funkcjonalności pojawiają się w ofercie. To dzięki ich sugestiom w Orange Flex dodano m.in. obsługę eSIM na Apple Watch, nową metodę płatności BLIK a także uproszczono plany komórkowe i skrócono proces aktywacji. Takie działania pozwoliły na wzrost wskaźnika konwersji o ponad 200% w skali roku. Cieszymy się, że to rozwiązanie, wciąż nowe na naszym rynku, zyskuje na popularności – mówi Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange Polska.

Kim jest użytkownik Orange Flex i jak korzysta z oferty?

Orange Flex okazał się szczególnie atrakcyjny dla osób, którym bliskie są cyfrowe rozwiązania. Ponad połowa użytkowników to millenialsi, czyli osoby w wieku 25-40 lat. Pochodzą głównie z dużych i średnich miast.

Użytkownicy Orange Flex są niezwykle aktywni w sieci – w kwietniu zużyli średnio ponad 21 GB. Tylko na samo korzystanie z mediów społecznościowych potrzebowali aż 5 GB. Prawdziwym bestsellerem okazał się plan 30 GB za 30 zł miesięcznie.

Użytkownicy Flexa docenili również elastyczność. Ponad 60% osób zmieniających plan, decyduje się na wyższą opcję z większym pakietem danych. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na internet w komórce, dzięki któremu mogą swobodnie słuchać muzyki oraz oglądać filmy i seriale online, czy po prostu korzystać z sieci tam, gdzie akurat tego potrzebują.

Klienci Orange Flex korzystają z licznych serwisów streamingowych, udostępniających muzykę oraz filmy i seriale. Najchętniej wybierają oni Video Pass i dzięki temu bez zużywania GB oglądają filmiki na YouTube, seriale i hity kinowe na Netflix, HBO GO, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot. Średnio w kwietniu na treści video zużyli ponad 8 GB.

Jeszcze więcej dobrych rzeczy czyli #chceszmasz

Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w nowości w Orange Flex. Nowe funkcjonalności były podyktowane wygodą użytkownika, odpowiadały na pojawiające się potrzeby i sugestie.

W drugiej połowie zeszłego roku pojawiła się oferta Flex Rodzina, która pozwoliła klientom na dodanie kilku numerów z poziomu jednego konta w aplikacji. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu w kilka minut można aktywować usługi dla swoich bliskich. Użytkownicy Flexa mają potrzebę kontroli nad wydatkami za usługi telekomunikacyjne a blisko 90% administratorów Flex Rodziny ma włączoną funkcję „zapytaj o zakup”.

W momencie startu, aplikacja Orange Flex udostępniła płatności za pomocą karty płatniczej. Na prośbę klientów na początku tego roku pojawiła się nowa metoda płatności – BLIK. Obecnie, już połowa nowych użytkowników decyduje się doładować środki za pomocą tego rozwiązania.

Mniejszymi, ale równie ważnymi wdrożeniami były: weryfikacja tożsamości cudzoziemców, wprowadzenie angielskiej wersji aplikacji a także uproszczenie procesu aktywacji czy poszerzenie listy partnerów dostępnych w Video, Music i Social Pass.

Przekaż GB – bo one mają moc

Unikalną funkcją, niedostępną do tej pory u innych operatorów, jest możliwość dzielenia się swoimi GB w ramach opcji „Przekaż GB”. W pół roku użytkownicy Flexa przesłali ponad 100 000 GB, a wartość pojedynczego transferu to blisko 7 GB. To rozwiązanie posłużyło w ostatnich dniach kwietnia do ważnej zbiórki. Użytkownicy Flex wykazali się niesamowitą mobilizacją – wystarczyły jedynie 24 godziny, aby zebrać ustaloną pulę GB, które Orange podwoił tak, aby do domów potrzebujących uczniów trafił tysiąc modemów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *