Platforma nc+ z nową kampanią promującą mundial w 4K

Po raz pierwszy w Polsce mecze piłkarskich mistrzostw świata FIFA World Cup będą transmitowane w 4K. Dzięki współpracy z Telewizją Polską wszystkie spotkania mundialu w Rosji zostaną pokazane w najwyższej jakości obrazu na platformie nc+ na kanałach CANAL+ 4K Ultra HD – nowym kanale platformy nc+  oraz w TVP 4K - kanale  udostępnionym przez Telewizję Polską specjalnie na czas mistrzostw.

 

 

Mundial w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin „Multikino”, stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.

Bohaterem nowej odsłony kampanii nc+ jest rosyjski oligarcha Iwan, który ma wszystko - fantazję, rozmach i najlepsze jakościowo produkty z najdalszych zakątków świata. Iwanowi brakuje tylko jednego – mundialu w 4K, który jest dostępny w Polsce na platformie nc+. Aby zobaczyć mecze w najlepszej jakości obrazu, Iwanowi nie pozostaje nic innego, niż migiem przylecieć do Polski do salonu nc+ po najnowszy dekoder 4K UltraBOX+.

Kreację do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media. Za komunikację online odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+ oraz Havas Warsaw.

Kampania reklamowa promująca mundial w 4K i postać Iwana to kolejna odsłona nowej platformy komunikacji przygotowanej przez Havas Warsaw dla platformy nc+.

Więcej informacji na temat oferty 4K na mundial można znaleźć na stronie głównej kampanii: ncplus.pl/mundial2018-4k

Więcej informacji na temat oferty 4K, technologii i kanału CANAL+ 4K Ultra HD można znaleźć na stronie: canalplus.pl/4k

 

 

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.