Play Ubezpieczenia rozwija ofertę i zapowiada kolejne nowości
Od momentu wprowadzenia konceptu marketu ubezpieczeniowego, Play Ubezpieczenia stale rozwija swój pomysł, który powstał z potrzeby zaspokojenia oczekiwań klientów. Szybko, w telefonie i niedrogo – to główne założenia, które przyświecały idei powstania marketu. Klienci Play Ubezpieczenia w ciągu 3 minut kupują dedykowaną polisę, dzięki której ubezpieczą się od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Dzięki temu oferta dostępna jest dla klientów indywidualnych Play, którzy cenią sobie poczucie bezpieczeństwa, mobilność i dopasowanie oferty do i ich indywidualny potrzeb.
Play Ubezpieczenia rozwija ofertę produktów zdrowotnych
Market ubezpieczeniowy Play, który został bardzo dobrze przyjęty przez klientów, rozszerza właśnie swoją ofertę, wprowadzając we współpracy z jednym z partnerów, jakim jest Towarzystwo Ubezpieczeń InterRisk, nową ofertę produktową ubezpieczeń zdrowotnych. Asystent astmy i Asystent cukrzycy to najnowsza propozycja Play Ubezpieczenia, będąca odpowiedzią na ważny społeczny i zdrowotny problem, dotyczący coraz większej grupy Polaków.
W ramach tej oferty klienci marketu będą mogli nabyć pierwsze takie produkty o charakterze prewencyjnym dostępne na polskim rynku związane z cukrzycą lub astmą, oferowane pojedynczo, a nie (jak to się zwykle dzieje) w pakiecie czy jako rozszerzenie innego dużego i najczęściej kosztownego ubezpieczenia. W ramach Asystenta astmy ubezpieczyciel zapewni pomoc finansową i medyczną w przypadku pojawienia się objawów astmy, zaś w przypadku Asystenta cukrzycy – pomoc finansową i medyczną w przypadku, gdy pojawią się objawy cukrzycy.
Asystent astmy i cukrzycy, to jedyne takie dedykowane ubezpieczenie na rynku. Oferta dostępna jest w wariancie niezmiennej ceny, niezależnie od wieku, płci czy stanu zdrowia ubezpieczonego. Ponadto w ramach polisy ubezpieczony otrzymuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również asystę związaną z konsultacjami czy wsparciem w prowadzeniu diagnostyki m.in. w postaci telekonsultacji, czatu oraz wideokonsultacji, które pozwalają na zasięgniecie opinii lekarza bez wychodzenia z domu.
Produkty dostępne są w dwóch wariantach zakresowo-cenowych: w wersja Standard (9,99 zł) oferującej pełen zakres świadczeń w niższej cenie, oraz w wersji Premium (14,99 zł), w której Klient za wyższą opłatą otrzymuje m.in. dodatkowe korzyści w postaci zwrotu kosztów badań i konsultacji specjalistycznych ale również zakupu specjalistycznego sprzętu, takiego jak glukometr (w przypadku Asystenta cukrzycy) lub pikflometr (w przypadku Asystenta astmy).
– Wiele z produktów proponowanych przez Play Ubezpieczenia nie istniało dotychczas na naszym runku ubezpieczeniowym. Można zatem powiedzieć, że wspólnie z naszymi partnerami wyznaczamy nowy, nieznany dotąd kierunek w rozwoju usług ubezpieczeniowych. Jeszcze wczoraj nie było możliwości kupienia indywidualnego ubezpieczenia związanego z ryzykiem zachorowania na astmę. Dzięki Play Ubezpieczenia będzie to teraz możliwe. Zależy nam na tym, żeby nasze produkty, zarówno te już dostępne jak i te planowane, odpowiadały na pozornie błahe potrzeby, które są jednocześnie bardzo bliskie każdemu klientowi – mówi Michał Sobolewski, Dyrektor Dep. B2C i Digitalizacji w Play
Play Ubezpieczenia zapowiada kolejne wdrożenia
Wraz z rozwojem marketu Play Ubezpieczenia planuje również koleje wdrożenia produktowe jak i rozszerzenie zakresu świadczonych dotychczas usług. Jeszcze w marcu klienci biznesowi Play, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z oferty marketu Play Ubezpieczenia. W efekcie każdy taki klient Play, będzie mógł w ramach marketu nabyć dowolne indywidualne ubezpieczenie oferowane przez Play Ubezpieczenia.
W 2. kwartale uruchomiona zostanie ponadto strona www Marketu Play Ubezpieczenia.