Media

Podsumowanie konkursu Golden Arrow 2022

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymały agencje: LiquidThread, Zenith, Perfomics, BBDO za projekt “Opiekunowie Opiekunom” dla maki Tena (Essity) za wsparcie opiekujących się osobami starszymi i zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem. Drugą nagrodę specjalną otrzymały: MullenLowe Warsaw, Agora SA, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Tok FM za projekt zrealizowany dla Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, pod tytułem “Bez LGBT+ nie ma Polski” za nową definicję patriotyzmu i zaproszenie do dyskusji na ten temat.

 

W sumie zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach, 116 otrzymało nominacje. Jury Golden Arrow pracowało pod kierownictwem Jerzego Hołuba, dyrektora marketingu Mastercard. Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie: https://goldenarrow.pl/. Laureaci odebrali nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się 23 czerwca w Warszawie w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Podczas gali rozdano również nagrody dla najlepszych agencji digital i marketing services. Nagrodę główną Agencji Marketing Services Roku 2022 otrzymał Loyalty Point, zaś nagrodę specjalną Agencji Marketing Services 2022, za niezmiennie znakomite wyniki badania satysfakcji klientów, otrzymała agencja Unique One. Wyróżnienia otrzymały także agencje H2H oraz NAV Agency.

Wśród agencji digital 2022 wyróżnienia otrzymały: BeDigital, Crafton, Kerris, Resolution Poland i SalesTube.

Raport “Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2022” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie: sklep.media.com.pl

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska”, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *