BadaniaMediaTVN Discovery Polska

Półmetek The Traitors. Zdrajcy. Nowatorska kampania formatu, stacja niezmiennie liderem pasma (wideo)

Niewątpliwie jedną z największych wiosennych nowości na rynku telewizyjnym jest propozycja stacji TVN „The Traitors. Zdrajcy”. Format, który zadebiutował 28 lutego br. inspirowany jest grą planszową Mafia. Po emisji prawie połowy odcinków, program nadal zapewnia TVN pozycję lidera – notuje świetne wyniki zarówno w telewizji jak i serwisie Player.pl. Promocja formatu obejmuje szereg aktywności, jednym z nich była seria działań outdoor’owych w największych polskich miastach.

 

Wyniki oglądalności w TV i serwisie Player.pl

Po emisji sześciu odcinków, stacja niezmiennie pozostaje liderem pasma w grupie komercyjnej, co przekłada się na 11,16% udziałów w grupie 16-49 (10,73% w grupie 20-54 i 7,48% w grupie ogólnej). Format znacząco podnosi średnie wyniki stacji. Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „The Traitors. Zdrajcy”, który osiągnął wynik na poziomie 13,9% w grupie wiekowej 20-54 i 14,30% w grupie 16-49.

Program świetnie sobie radzi również w Playerze. „The Traitors. Zdrajcy” znalazło się w czołówce najchętniej oglądanych formatów w serwisie tej wiosny, a łączna liczba wyświetleń przekroczyła 1,5 mln wyświetleń.

 

 

Format promują niestandardowe działania – w tym OOH

Stacja wspiera emisję programu, przygotowując dla niego silną kampanię promocyjną. Spotkanie inaugurujące wiosenną ramówkę TVN Warner Bros. Discovery inspirowane było nowością stacji i zorganizowane zostało w nieprzypadkowej lokalizacji – obok Zamku Królewskiego, w Arkadach Kubickiego. Działania objęły również szereg aktywności outdoor’owych, m.in. reklamę niestandardową na liczącym 49 pięter budynku Warsaw Spire, czy siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Obecność na największych nośnikach OOH w miastach G8 na terenie całej Polski została wzmocniona również interaktywnymi formami w podziemiach obok warszawskiego Dworca Centralnego oraz muralami przy ulicy Jaworzyńskiej, również w Warszawie. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku, po emisji kolejnych odcinków, wykreślane były na nim osoby, które odpadły z programu. Jeden z nich, wzbogacony został dodatkowo o pojawiające się po zmroku, efekty motion.

Zasady programu „The Traitors. Zdrajcy”

W programie, 24 graczy zostaje podzielonych na lojalnych i zdrajców. Każda z dwóch grup ma pozbyć się przeciwników – intrygą, podstępem, kłamstwem. Najważniejszym zadaniem uczestników jest jak najdłużej utrzymać się w programie. Codziennie odbywają się obrady okrągłego stołu, podczas których uczestnicy mogą wytypować osobę, którą podejrzewają o bycie zdrajcą i wypędzić ją z zamku. Sami zdrajcy spotykają się o północy i “zabijają” jednego lojalnego. Zdobędą nagrodę, nawet pół miliona złotych, jeśli usuną z gry wszystkich lojalnych. W międzyczasie odbywają się misje i zadania, w których wszyscy zawodnicy zbierają pieniądze do wspólnej puli.

Premierowe odcinki „The Traitors. Zdrajcy” emitowane są w każdą środę o godz. 21:35 w TVN oraz serwisie Player.pl.

foto. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *