BadaniaMediaPolsat

Polsat najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Wielkanoc 2019

Wielkanocny Poniedziałek, 22 kwietnia był wyjątkowym dniem na antenie Telewizji Polsat. Od wczesnego poranka do wieczornego seansu prezentowaliśmy animowane i filmowe przeboje kinowe Disneya podczas specjalnego Dnia Disneya.

 

„Piękna i Bestia” pokazywana w paśmie MegaHit (o g. 19:55) najbardziej spodobała się widzom spośród wszystkich świątecznych propozycji polskich telewizji. Ta filmowa baśń wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat zajęła pierwsze miejsce, z wynikiem 18,7% udziałów w rynku.

W Dniu Disneya „Piękna i Bestia” została pokazana premierowo na antenie Polsatu, a zarazem był to pierwszy pokaz tego przeboju kinowego na antenie otwartej w Polsce. Także pozostałe produkcje Disneya w Wielkanocny Poniedziałek zgromadziły bardzo liczną widownię.

W grupie wiekowej 16-49 jeszcze jeden film Polsatu z repertuaru świątecznego osiągnął znakomity wynik: „Vaiana: Skarb oceanu” (emisja w Wielką Sobotę,20 kwietnia, g. 20:05) – 15,6%.
Polsat był liderem w grupie komercyjnej w czasie całych minionych świąt Wielkiej Nocy.

Każdego świątecznego dnia notowaliśmy najwyższe wyniki oglądalności wśród widzów w grupie 16-49: Wielki Piątek; 19 kwietnia (A4+ z wynikiem 11,6%, A16-49 – 13,3%), Wielka Sobota; 20 kwietnia (A4+ z wynikiem 9,6%, A16-49 – 10,9%), Wielka Niedziela; 21 kwietnia (A4+ z wynikiem 10,7%, A16-49 – 11,3%) i Wielkanocny Poniedziałek; 22 kwietnia (A4+ z wynikiem 10,3%, A16-49 – 13%). Propozycje repertuarowe Polsatu na Wielkanoc 2019 zdeklasowały konkurencję!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *