Polsat News na nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze

Rusza współpraca Telewizji Polsat i Ströer Media w Warszawskim Metrze. Dzięki niej pasażerowie mogą oglądać najświeższe wydarzenia przygotowywane dla nich na bieżąco przez redakcję Polsat News, na prawie 2000 ekranach LCD umieszczonych w wagonach pociągów.

 

 

W ramach współpracy Ströer Media i Telewizji Polsat, redakcja Polsat News jest głównym dostawcą materiałów informacyjnych w wagonach Warszawskiego Metra. Zgodnie z ustaleniami content będzie składał z 30-sekundowych spotów video, emitowanych w 4 blokach tematycznych – Polska, Świat, Sport i Pogoda. Dodatkowo podawane będą informacje o kursach walut. Wydarzenia będą aktualizowane kilka razy w ciągu dnia.

Za przygotowywanie wszystkich newsów odpowiadać będzie dedykowany, specjalny zespół Polsat News. Cieszymy się, że korzystający z warszawskiego metra będą mieli dostęp do najświeższych i do tego rzetelnych i bezstronnych informacji Polsat News” – mówi Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat.

– „Od momentu, gdy zostaliśmy wyłącznym dysponentem powierzchni reklamowej w Warszawskim Metrze, szukaliśmy partnera, który dostarczyłby wysokiej jakości content informacyjny pasażerom. Zdecydowaliśmy powierzyć to zadanie redakcji Polsat News, która podeszła do tematu z największym rozmachem. Fakt, że w tym celu powstał specjalny zespół, pokazuje, że Polsat dobrze rozumie powagę zadania i docenia potencjał Metra. Nie bez znaczenia był też zaproponowany przez Polsat News dynamiczny layout. Po raz pierwszy wiadomości w metrze nie będą statyczne, a przypominać będą te znane z TV” – mówi Marcin Gudowicz, v-ce Prezes Ströer Media.

To kolejny cykl informacyjny wprowadzony w ostatnim czasie na cyfrowe nośniki w Warszawskim Metrze. Prócz Polsatu News wiadomości i ciekawostki na ekranach LCD emitują Polska Agencja Prasowa oraz National Geographic. Od maja pasażerowie mogą podczas podróży dowiedzieć się o najnowszych wydarzeniach kulturalnych i premierach książkowych z cyklu „Następna Stacja: Kultura”. „Jesteśmy pewni, że dostarczany przez Polsat News kontent spotka się z co najmniej równie pozytywnym przyjęciem co poprzednie cykle” – mówi Marcin Gudowicz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *