BadaniaMediaPolsat

Polsat News wyprzedził TVP Info w grupie komercyjnej

Notująca duże wzrosty oglądalności stacja zyskuje widzów w wieku 16-49 lat. W pierwszym tygodniu października Polsat News awansował na drugie miejsce, wyprzedzając TVP Info, uzyskując 1,99% udziałów w grupie komercyjnej. Jeszcze w sierpniu jak i wrześniu różnica między tymi stacjami wynosiła niecałe 0,2 punktu procentowego. Wśród najchętniej oglądanych audycji znalazły się m.in. „Wydarzenia”, „Gość Wydarzeń”, „Państwo w Państwie” czy „Debata Dnia”.

 

Polsat News, jako jedyna stacja informacyjna na rynku, mógł we wrześniu pochwalić się ponad dwukrotnym wzrostem (112%) udziałów w grupie 16-49 (wynik na poziomie 1,55%). Wśród wszystkich badanych stacja uzyskała 1,92% udziałów. W tym przypadku jest również niekwestionowanym liderem wzrostów. W ujęciu rok do roku udziały stacji wzrosły o 71%. Był to najlepszy wrzesień od początku istnienia kanału.

Według danych Nielsen Audience Measurement, aż 27% widowni Polsat News stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-49. Zarówno TVN24 jak i TVP Info mają znacznie mniejszy odsetek widzów w tej grupie wiekowej, odpowiednio 20% i 14%.

Polsat News, spośród stacji informacyjnych, cieszy się również największym zainteresowaniem abonentów Cyfrowego Polsatu. Tutaj udział w grupie 16-49, w pierwszym tygodniu października, wyniósł aż 5,4%. To prawie dwukrotnie więcej niż łączne udziały dwóch kolejnych kanałów informacyjnych w zestawieniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *