Polsat z rekordowym wynikiem oglądalności w święta 2024
Dobowy wynik stacji w dzień wigilijny przejdzie do historii! To aż 13,4% i 14,6% w grupie komercyjnej. Ponownie znokautowaliśmy konkurencję! Drugi w rankingu TVN uzyskał zaledwie 5,4% w grupie wszystkich badanych i 6,4% w grupie 16-59. Najlepszy wynik za trzy dni świąt również należy do Polsatu! Mamy 8,5% w grupie ogólnej i 9% w komercyjnej. Daleko za nami TVN z wynikiem 5,6% i 6,5%.
Kolędowanie, Kevin i „Wydarzenia” hitem świąt
„Wielkie Kolędowanie z Polsatem”, emitowane we wtorek 24.12 o godz. 16:50 obejrzało ok. 1,5 miliona widzów, uzyskując udziały w rynku na poziomie 18,5% i w grupie rozliczeniowej prawie 19%! „Kolędy pod Tatrami” w TVP1 widziało ok. 725 tys. osób, co przełożyło się na udziały: 8,9% i 6,8%, natomiast przy „Wspólnym kolędowaniu” w TVN zasiadło zaledwie ok. 564 tys., dając wynik 6,7% i 7,7%.
„Kevin sam w domu”, który obchodził wyjątkowy jubileusz, 25 lat na antenie Polsatu, emitowany był w Wigilię o godz. 20:00. Okazał się najchętniej oglądanym filmem pośród wszystkich największych stacji telewizyjnych w kraju, przyciągając przed telewizory blisko 3,4 miliona widzów, co dało udział w rynku 30%. W grupie komercyjnej przełożyło się to na wynik 34,10%.
„Wydarzenia”, emitowane w Polsacie 24.12 o godz. 18:50, pokonały „Fakty” TVN w obu grupach. W grupie komercyjnej, czyli 16-59 uzyskały 17,3% udziału w rynku a w grupie wszystkich badanych 16,4%. „Wydarzenia” na antenie Polsatu obejrzało ponad 1,4 mln widzów, natomiast łącznie na trzech antenach (Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24) ponad 1,6 mln. Na trzech antenach udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 18,6% a grupie wszystkich badanych 18,7%.
„Fakty emitowane” w TVN uzyskały 11,8% udziału w rynku w grupie komercyjnej a w grupie wszystkich oglądających 12,4%. Serwis TVN obejrzało 1,1 mln widzów. „Wydarzenia” 18:50 pokonały także serwis TVP1 „19:30”, który uzyskał 7,5% udziału w rynku w grupie 16-59 i 10,6% w grupie wszystkich badanych. 19:30 obejrzało 888 tys. widzów.
Udziały oglądalności Polsatu za trzy dni świąteczne wyniosły 8,5% w grupie ogólnej i 9,7% w grupie komercyjnej. Analogicznie, TVN osiągnął zdecydowanie niższy wynik na poziomie 5,6% i 6,5%, a TVP1 – 6,5% i 5%.
foto, źródło. Polsat