BadaniaMediaTVP

Ponad 2,2 mln złotych z „Reklamy Dzieciom” w TVP1

Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln złotych, czyli o niemal 600 tys. złotych więcej niż w 2023 roku. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024, tuż po programie informacyjnym „19.30”.

 

– Cieszę się, że dzięki wsparciu naszych partnerów biznesowych 32. edycja akcji „Reklama Dzieciom” przyniosła ponad 2,2 mln złotych, które w całości przekażemy potrzebującym dzieciom. To najlepszy wynik od 2006 roku i doskonałe świadectwo niezawodnego partnerstwa oraz zaangażowania firm, które wspólnie z nami pragną pomagać. Serdecznie dziękuję naszym partnerom za ich nieocenioną rolę w tej inicjatywiemówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

W gronie reklamodawców, którzy wsparli 32. edycję akcji „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: Alior Bank, Carrefour Polska, Dolina Noteci, Biedronka, Lidl, Media Expert, Nivea Polska, Oponeo.pl, Orlen, Pepsico, PKO Bank Polski, Procter&Gamble Polska, Producent Leku Ibuvit Kids, Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek, SGB Bank, Soonly Finance, Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie, Tarczyński, Winiary i Żabka Polska.

Cały dochód z akcji Telewizja Polska przekaże instytucjom i organizacjom, które do 31 grudnia 2024 roku złożyły prawidłowo wypełniony wniosek i zostały zakwalifikowane przez Komisję ds. darowizn TVP. Pieniądze z tegorocznej edycji będą przeznaczone m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek. Pełna lista beneficjentów zostanie opublikowana na stronie internetowej akcji.

W grudniu 2024 charytatywny blok reklamowy „Reklama Dzieciom” obejrzało łącznie 3,1 mln widzów. Zwiastuny akcji (razem z podziękowaniami) zobaczyło ponad 22,5 mln osób. W internecie spoty reklamowe wygenerowały 1,6 mln wyświetleń i dotarły do 1,1 mln użytkowników. Reklamy display zanotowały 2,6 mln emisji i zobaczyło je niemal 2 mln osób. Teasery reklamowe w HBB TV wygenerowały 18,5 mln wyświetleń.

spocie promocyjnym 32. akcji „Reklama Dzieciom” wystąpili: Katarzyna Dowbor, Andrzej Piaseczny, Marta Manowska, Paulina Chylewska, Natasza Urbańska, Joanna Dunikowska-Paź, Robert Stockinger, Robert Janowski oraz Agnieszka Dziekan i Błażej Stencel z „Koła Fortuny”.

Telewizja Polska od ponad 30 lat wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas, dzięki hojności partnerów biznesowych, zebrała na ten cel niemal 37 milionów złotych. Z pomocy finansowej skorzystało już ponad tysiąc beneficjentów.

foto, źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *