BadaniaMediaTVP

Ponad 2,4 mln widzów przedwyborczej debaty w TVP

Ponad 2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według (*MOR) obejrzało na obu antenach w TVP1 i TVP INFO przedwyborczą debatę parlamentarną. We wtorek, 1 października TVP INFO było liderem wśród kanałów informacyjnych.

 

 

 

Debatę przed wyborami do Sejmu i Senatu, w której wzięli udział przedstawiciele wszystkich pięciu ogólnopolskich komitetów wyborczych, emitowaną we wtorkowy wieczór w TVP1,TVP INFO oglądało średnio na obu antenach wg (MOR) 2,2 mln widzów.

Debatę podzielono na sześć części. Składały się one z tych samych pytań skierowanych wszystkich uczestników. Każdy z nich miał po 60 sekund na wypowiedź. Każdemu przysługiwała też 30-sekundowa riposta.

Oprócz pytań, kandydaci mieli też możliwość swobodnej wypowiedzi.

Debatę poprowadził Michał Adamczyk.

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *