BadaniaMediaTVP

Ponad 4 miliony! To nasz wynik meczu Polska – Estonia

W czwartek, 21 marca ponad 4 mln widzów obejrzało mecz Polska – Estonia w TVP1 i TVP Sport. Wczoraj liderem anten była Jedynka, w pierwszej dziesiątce tego rankingu znalazł się również TVP Sport. Spotkanie barażowe do Euro 2024 transmitowane w TVP1 było na pierwszym miejscu w TOP10 programów dnia, do zestawienia weszły także 4 inne pozycje Telewizji Polskiej. Wczoraj grupa TVP z udziałami na poziomie 26,3% (4+) i 23% (16-59) pokonała pozostałe grupy konkurencyjnych stacji.

 

Mecz w TVP1 i TVP Sport w szczytowych momentach oglądalności przyciągnął uwagę aż 5 mln widzów. Zwycięstwo reprezentacji Polski w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 oglądało prawie 3,6 mln widzów, natomiast w TVP Sport pik wyniósł 1,4 mln widzów. W TVP1 średnia widownia meczu wyniosła 3 mln (udział 25,1%), natomiast w TVP Sport mecz obejrzało 1,1 mln widzów (udział 9,6%). Łączne udziały obu anten podczas transmisji meczu ukształtowały się na poziomie 34,7%.

Spotkanie było dostępne również w TVPSPORT.pl, TVP VOD oraz w aplikacji mobilnej TVP GO. Liczba odtworzeń to 960 tys. przez 577 tys. widzów.

Dzięki tej wygranej Polacy awansowali do finału baraży o Euro 2024. 26 marca w Cardiff reprezentacja Polski zmierzy się z Walią. Transmisja meczu na antenach TVP.

W TOP10 programów dnia, oprócz spotkania Polska – Estonia, zarówno w TVP1 jak i w TVP Sport znalazły się także inne propozycje programowe Telewizji Polskiej: kolejny odcinek serialu „Barwy szczęścia” w TVP2, wydanie programu „19:30” w TVP1 oraz odcinek hiszpańskiego serialu kostiumowego „Akacjowa 38”.

W miniony czwartek grupa TVP zanotowała w grupach 4+ oraz 16-59 wyższe udziały niż pozostałe grupy konkurencyjnych stacji. W grupie 4+ udział grupy TVP wyniósł 26,3%, z kolei w grupie 16-59 udział ukształtował się na poziomie 23%.

Fot. PAP/Leszek Szymański

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *