BadaniaMediaPolsat

Ponad 6,1 milionów widzów obejrzało 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy

Już po raz piętnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów. Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat – obejrzało ponad 6,1 miliona widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 34,4% SHR, a w grupie 16-49 39,9% SHR!

 

Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.326.195,22 złotych. To o ponad 70 tysięcy złotych więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji akcji!
To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT.

Dzieci, którym bardzo przyda się ta pomoc, przesyłają swoje podziękowania do firm: Allegro.pl sp. z o.o., Amica Marketing Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S. A., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Dr Oetker Polska Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., LOTTE Wedel Sp. z o.o., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A.

Dziękujemy w imieniu wszystkich dzieciaków, które potrzebują pomocy. Zarówno naszym widzom za tak ogromne zaangażowanie, jak i wszystkim firmom, które wsparły tę fantastyczną akcję. Ten dar wielu serc już po raz piętnasty niesie pomoc chorym dzieciompodopiecznym Fundacji Polsat – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych piętnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać prawie 19 milionów złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. W tym roku byli to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki, Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Bartosz Kwiatek, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Andrzej Grabowski.

Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla oraz w radiu MUZO.FM. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *