Powraca plebiscyt „The Best of Moto” – redakcja Moto.pl zaprasza do głosowania

W poniedziałek, 16 września br. rozpoczęło się głosowanie w drugiej edycji branżowego plebiscytu „The Best of Moto”. Internauci wybiorą najlepsze modele samochodów aż w 10 kategoriach i – wraz z eksperckim jury – wskażą debiut roku. Organizatorem plebiscytu jest Moto.pl – serwis motoryzacyjny z grupy Gazeta.pl.

„The Best of Moto” to plebiscyt motoryzacyjny, w którym, oprócz ekspertów, swoje typy wskazują także fani czterech kółek. Od poniedziałku, 16 września br. czytelnicy  Moto.pl mogą głosować aż w 10 kategoriach: samochód miejski, samochód praktyczny, samochód rodzinny, mały samochód dla aktywnych, samochód uniwersalny, samochód luksusowy, samochód sportowy, samochód legenda, napęd alternatywny oraz innowacja motoryzacyjna roku.

Wspólnie z jury wybiorą także debiut roku – najlepszy samochód, który pojawił się na rynku lub został zmodernizowany między 1 października 2018 r. a 1 października br.

Głosowanie odbywa się na stronie: http://thebestof.moto.pl i potrwa do 15 listopada br.

Na internautów, którzy wezmą udział w plebiscycie, czekają atrakcyjne nagrody – samochód Honda Civic i skuter marki Suzuki.

– Tworząc „The Best of Moto”, zdawaliśmy sobie sprawę, że na rynku funkcjonuje już kilka plebiscytów motoryzacyjnych. Poprzeczka była ustawiona wysoko – tym bardziej cieszy nas sukces tego przedsięwzięcia. Nasz plebiscyt łączy w sobie nie tylko różnych jurorów i uwzględnia głos czytelników. Wyróżnia go także to, że zaprosiliśmy do współpracy media spoza Agory i szeroko komunikujemy wyniki, co zostało docenione przez branżę. Rozbudziliśmy apetyt naszych partnerów dzięki pierwszej edycji, zatem druga musi wypaść jeszcze lepiejmówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

W eksperckim jury plebiscytu, które zdecyduje o przyznaniu nagród w kategoriach: najlepszy produkt finansowy, najbardziej unikatowy design i najciekawszy projekt CSR firmy motoryzacyjnej, znaleźli się m.in. Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.gazeta.pl, Odeta Moro – dziennikarka, Karolina Pilarczyk – drifterka, a także projektanci Tomek Rygalik i Krystian Kowalski.

Zwycięzców plebiscytu „The Best of Moto” poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się w czwartek, 28 listopada br.

Plebiscyt „The Best of Moto” jest promowany w prasie, radiu, internecie oraz w kinach sieci Helios.

Moto.pl  to serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl, którego redakcja, pod kierownictwem Tomasza Korniejewa, codziennie dzieli się z tysiącami fanów motoryzacji informacjami, testami, opiniami czy poradami na temat samochodów. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy motoryzacyjne Gazeta.pl odwiedziło 1,9 mln użytkowników.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *