Kultura, muzyka, kino, moda

Poznaliśmy zwycięzców Golden Drum Festival 2023

Festiwal Golden Drum 2023 zakończyła ceremonia rozdania nagród Golden Drum, zorganizowana przy wsparciu Mastercard. Wydarzenie powróciło do korzeni i odbyło się w mieście Portorož, gdzie w sercu wybrzeża Adriatyku wspólnie świętowaliśmy wszelkie przejawy kreatywności.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Święto kreatywnej doskonałości

      Jury przyznało 50 brązowych bębnów (Bronze Drum), 37 srebrnych, 29 złotych i 12 nagród Grand Prix w wielu różnych grupach i kategoriach konkursowych.  

      Prestiżowy tytuł Agencji Roku został przyznany LePub, z kolei grupa McCann Worldgroup otrzymała najwięcej punktów i została nagrodzona tytułem Agencji Sieciowej Roku.

      Za najbardziej wpływową markę, a tym samym zdobywcę nagrody Brand Grand Prix uznano Mastercard. Marcin Sosiński, dyrektor kreatywny w McCann Poland, odpowiedzialny za stworzenie kampanii „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, otrzymał prestiżową nagrodę Dyrektora Kreatywnego Roku, którą w tegorocznej edycji ufundowała spółka Elan.

      Tytuł Niezależnej Agencji Roku, przyznawanej przy wsparciu Allfred.io, przypadł THIS IS LOCCO z Bratysławy.

      Za Agencję Produkcyjną Roku uznano izraelską Mud production, zaś tytuł Agencji Cyfrowej Roku powędrował do MRM Romania. W trakcie tegorocznej edycji festiwalu po raz pierwszy przyznano nagrodę w kategorii Agencji Medialnej Roku, sponsorowanej przez BH Telecom, która przypadła UM Romania.

      W ramach specjalnej sekcji All Juries wyłoniono zwycięzcę nagrody Best of Genius Loci, przyznawanej lokalnym projektom, które w szczególny sposób nawiązują do lokalnego charakteru. Tytuł powędrował do McCann Poland za kampanię „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, stworzoną dla Mastercard. W ramach tegorocznej edycji jury nie przyznało nagrody w kategoriach Best of Social Good i Game Changer, sponsorowanych przez Telemach Slovenia.

      Za najlepszą agencję z regionu Adriatyku, a tym samym zdobywcę nagrody specjalnej Adriatyckiej Agencji Roku, wspieranej przez firmę Zavarovalnica Triglav, uznano Via Media z Bośni i Hercegowiny za jej kampanię “Bingo”.

      Najnowszym członkiem Galerii Sław Festiwalu Golden Drum został Catalin Dobre, jeden z Dyrektorów Generalnych i Dyrektor Kreatywny w McCann Worldgroup Romania oraz Regionalny Dyrektor Kreatywny McCann CEE. Tym samym dołączył on do prestiżowego grona kreatywnych wizjonerów, którzy nie tylko inspirują, ale także w znacznym stopniu kształtują kreatywny świat, jaki znamy.

      Za najlepsze kreatywne rozwiązane w ramach konkursu Young Drummers, sponsorowanego przez Słoweńską Organizację Turystyczną, uznano projekt “When it’s a Match!” autorstwa Paula Schneidera z armeńskiego Schneider.Studio w Erywaniu.

      Zwycięzcom wręczono ekologiczne nagrody wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska.

      Serdecznie gratulujemy wszystkim pomysłodawcom, osobom i zespołom, odpowiedzialnym za stworzenie zwycięskich projektów!

      foto. materiał prasowy Golden Drum Festival 2023

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *