BadaniaMediaTVP

Prawie 3 mln widzów meczu z Mołdawią. TVP1 i grupa TVP wygrywają weekend

W piątek, 6 czerwca reprezentacja Polski rozegrała towarzyski mecz z Mołdawią, który zakończył się zwycięstwem biało-czerwonych. Spotkanie rozegrane na Stadionie Śląskim w Chorzowie łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie obejrzało prawie 3 mln widzów. Z kolei niedzielna transmisja finałowego meczu Ligi Narodów UEFA 2025 zgromadziła na antenach TVP i online blisko 1,9 mln widzów. W top10 programów weekendu aż 7 propozycji należało do Telewizji Polskiej. TVP1 znalazła się w czasie weekendu na pierwszym miejscu rankingu anten, a grupa TVP pokonała pozostałe grupy konkurencyjnych stacji.

 

Mecz towarzyski Polska – Mołdawia okazał się najliczniej oglądaną propozycją minionego weekendu. Transmisję w TVP1 i TVP Sport przed telewizorami oglądało 2,3 mln widzów. Łączny udział obu stacji w tym czasie wyniósł 21,6%. Poza domem piłkarzom kibicowało 365 tys. osób. Transmisje online przyciągnęły 320 tys. użytkowników.

Finał Ligi Narodów UEFA 2025 pomiędzy Hiszpanią i Portugalią przyciągnął w TVP1, TVP Sport ponad 1,4 mln widzów. Online – za pośrednictwem TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej mecz obejrzało 260 tys. internautów, a ponad 230 tys. kibiców piłki nożnej oglądało transmisję poza domem.

TVP1 zakończyła weekend ze średnim udziałem na poziomie 7,3%, pozostając anteną pierwszego wyboru. Grupa TVP z łącznym udziałem 20,3% wyprzedziła pozostałe grupy konkurencyjnych nadawców.

Dane: Nielsen Media

foto, źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *