Internet & Gry - Reklama

Prenumerata cyfrowa „Wyborczej” i najlepsze filmy w jednej cenie – wspólny pakiet Wyborcza.pl i Cineman z okazji Dnia Dziecka

Zespół Wyborcza.pl wraz z Cineman przygotował specjalną propozycję dla internautów z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka. W dniach 30 maja – 5 czerwca br. użytkownicy serwisu będą mogli skorzystać z oferty, w ramach której otrzymają dostęp do pakietu Wyborcza Premium oraz pakietu FILMKLUB+ z ponad 1300 przebojami kinowymi, w tym najlepszymi produkcjami dla najmłodszych w atrakcyjnej cenie.

 

Subskrybenci specjalnej oferty Wyborcza.pl i Cineman będą mieć dostęp do pakietu Premium Wyborcza.pl, a w nim do całego serwisu „Wyborczej” oraz aplikacji dziennika z treściami z magazynów, informacjami z ponad 30 serwisów lokalnych oraz tekstami europejskich partnerów dziennika, m.in. „Die Welt”, „El Pais”, „Le Figaro”. Będą też mogli codziennie czytać reportaże, wywiady i analizy m.in. „Dużego Formatu”, „Wolnej Soboty” czy „Wysokich Obcasów”.

W jednej cenie – 32 zł na 28 dni – wraz z subskrypcją treści Wyborcza.pl użytkownicy otrzymają także dostęp do Cineman, polskiej platformy VOD dostarczającej rozrywkę na najwyższym poziomie. W ramach pakietu FILMKLUB+, który zawiera ponad 1300 filmów, kinomani będą mogli oglądać bez limitu hollywoodzkie hity, europejskie produkcje festiwalowe czy wciągające dokumenty. Platforma Cineman posiada również bogatą bibliotekę filmów familijnych oraz bajek dla najmłodszych. Wśród nich są m.in. „Sekretny świat kotów”, „Balerina”, „Corgi”, „Urwis” i „Uprowadzona Księżniczka”, które będą doskonałą okazją do wspólnego spędzenia czasu z rodziną – nie tylko w Dniu Dziecka.

Wspólny pakiet przygotował dział Prenumeraty B2B Wyborcza.pl wraz z Cineman. Więcej informacji o ofercie na https://extra.wyborcza.pl/cineman.

Specjalna oferta promowana jest w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościach na kanałach Wyborcza.pl i Cineman. Działania zaplanował zespół Prenumeraty B2B Wyborcza.pl, a materiały promocyjne przygotował zespół studia graficznego „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *