Produktowa ofensywna Huawei – wielka premiera nowych smartwatchy i tabletów w Barcelonie
Podczas uroczystej premiery w Barcelonie, Huawei CBG pokazał gamę innowacyjnych produktów, w tym nowe smartwatche oraz tablety. Najbardziej wyczekiwany był debiut piątej generacji serii inteligentnych zegarków HUAWEI WATCH GT. Portfolio marki w kategorii urządzeń ubieralnych rozszerza się także za sprawą HUAWEI WATCH D2 – smartwatcha z funkcją całodobowego pomiaru ciśnienia krwi oraz stworzonego z myślą o golfistach HUAWEI WATCH Ultimate Green. Wszystkie te urządzenia łączy idea „Fashion Edge”, dzięki której ich ponadprzeciętna funkcjonalność idzie w parze z unikalnym, stylowym wyglądem. Podczas wydarzenia zaprezentowano również tablety HUAWEI MatePad Pro 12.2’ oraz HUAWEI MatePad 12 X, wyposażone w doskonałe, matowe ekrany.
Uroczystą premierę uświetnili swoją obecnością globalni ambasadorzy produktów Huawei, czyli Sir Mo Farah i Pamela Reif. Sir Mo Farah podzielił się swoją wiedzą na temat biegania i zaawansowanych technik sportowych, a Pamela Reif skupiła się na wzornictwie zegarków i kursach fitness w usłudze HUAWEI Health+. Opowiedziała również o kampanii „Light Up Your Rings”, która wykorzystując system pierścieni aktywności oraz nagród w postaci medali, oferuje angażujące doświadczenie i pomaga ludziom prowadzić zdrowsze życie.
Nowa generacja bestsellerowych smartwatchy
Zegarki HUAWEI WATCH GT 5 debiutują w wersjach Pro i standardowych. W obu zastosowano innowacyjny system monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej HUAWEI TruSense™, wykorzystujący udoskonalone czujniki oraz algorytmy, aby zapewnić szybsze, dokładniejsze i kompleksowe wyniki. Nowa seria to także unikalny design i poziom szczelności IP69K, precyzyjne pozycjonowanie, podgląd map na ekranie, lepsza jakość rozmów oraz możliwość odpisywania na wiadomości bezpośrednio z zegarka.
Modele Pro wyróżniają się zastosowanymi materiałami – tytanem klasy lotniczej, nanoceramiką oraz szafirowym szkłem, co czyni je bardziej wytrzymałymi na zarysowania czy korozję. Z myślą o golfistach i nurkach, zegarki HUAWEI WATCH GT 5 Pro zostały wzbogacone o nowy tryb golfowy, który obejmuje mapy ponad 15 000 pól golfowych na całym świecie, a także tryb nurkowania, umożliwiający zejście pod wodę do głębokości 40 metrów.
HUAWEI WATCH D2 – całodobowy monitoring ciśnienia tętniczego
Huawei od ponad dziewięciu lat wyznacza nowe standardy w monitorowaniu zdrowia, szczególnie w pomiarach ciśnienia tętniczego. HUAWEI WATCH D2 to znaczący krok naprzód w technologii ubieralnej, który odzwierciedla zaangażowanie Huawei w ideę „Health Forward”. Jest to bowiem pierwszy na świecie smartwatch z funkcją ambulatoryjnego monitorowania ciśnienia krwi (ABPM), który uzyskał certyfikację urządzenia medycznego NMPA i MDR. Zegarek zapewnia dokładny pomiar ciśnienia krwi przez całą dobę i wykorzystuje system HUAWEI TruSense™, aby zapewnić szybkie i dokładne wyniki. Za pomocą jednego dotknięcia użytkownicy mogą zmierzyć 8 wskaźników organizmu i wygenerować raport ogólnej oceny zdrowia.
Smartwatch dla golfisty
HUAWEI WATCH Ultimate Green, wykonany jest z ultrawytrzymałego stopu cyrkonu ozdobiony został ceramicznym bezelem w stylowych kolorach – zieleni i bieli. Dzięki możliwości wymiany tytanowej bransolety na pasek z materiału lub HNBR niezwykle łatwo przemienić go z męskiej biżuterii w niezawodnego towarzysza przygód. Urządzenie oferuje rozbudowany, nowy tryb golfowy, możliwość wgrywania wyznaczonych tras i podgląd map bez konieczności wyjmowania smartfonu z plecaka, a także można z nim nurkować do głębokości aż 100 metrów czy wybrać się na pieszą wędrówkę, monitorowaną przez tryb ekspedycyjny. Zegarek zapewnia do 14 dni pracy z dala od ładowarki, oferuje ponad 100 trybów sportowych i wiele funkcji monitorowania parametrów zdrowotnych.
Wszystkie smartwatche Huawei są kompatybilne ze smartfonami z systemami Android i iOS, dzięki czemu ich zaawansowane funkcje dostępne są dla szerokiego grona klientów.
Nowe tablety Huawei
HUAWEI MatePad Pro 12.2 to flagowy tablet w portfolio producenta. Wyposażono go w innowacyjny, matowy wyświetlacz Tandem OLED PaperMatte o imponującej jasności maksymalnej na poziomie 2000 nitów oraz zaawansowanych technologiach antyodblaskowych. Takie połączenie gwarantuje czytelność w każdych warunkach. Tablet jest również fabrycznie wyposażony w odłączaną klawiaturę HUAWEI Glide Keyboard oraz niezwykle czuły rysik HUAWEI M-Pencil (3 generacji). Na europejskie rynki trafi także wersja urządzenia z błyszczącym ekranem.
Drugi zaprezentowany w Barcelonie model, HUAWEI MatePad 12 X, zaprojektowany został z myślą o młodszym pokoleniu. Nowy tablet charakteryzuje mieniącą się perłową powłoką. Całkowicie metalowa obudowa urządzenia sprawia, że jest ono stylowe i wytrzymałe. Jest też dostępny w wersji z matowym wyświetlaczem PaperMatte, oferującym doskonałą jakość oglądania, pisania i dotyku, co za sprawą dostępnych w zestawie klawiatury i rysika czyni go idealnym do nauki, notowania i pracy twórczej.
19 września 2024 roku marka oficjalnie rozpoczęła akcję GoPaint Worldwide Creating Activity pod hasłem „Creative By Nature”. Od dnia inauguracji do 31 grudnia 2024 roku, miłośnicy tworzenia grafik z całego świata będą mogli dzielić się swoimi unikalnymi pracami cyfrowymi na platformie HUAWEI Community.
Innowacje, moda i kreatywność
Marka jest globalnie zaangażowana w innowacje, wspieranie kreatywności i tworzenie modowych trendów. Stale inspiruje konsumentów poprzez takie kampanie, jak Light Up Your Rings i GoPaint Worldwide Creating Activity.
– Naszym celem jest dostarczanie innowacyjnych produktów, które oferują konsumentom unikalne połączenie stylu i kreatywności. Inspirując naszych użytkowników, Huawei dąży do stworzenia bardziej zintegrowanego i przyjaznego świata, w którym technologia ułatwia codzienne życie i zbliża do siebie ludzi – mówi Alex Huang, dyrektor ds. marketingu w Huawei CBG,
Pozycja globalnego lidera sprzedaży w segmencie wearables i wzrost sprzedaży tabletów o 40% rok do roku za pierwsze półrocze 2024 r. wg raportu IDCi to najlepszy dowód na to, że Huawei obrał słuszny kierunek rozwoju.
Ceny oraz dostępność
Każdy nabywca zegarków debiutujących 19 września 2024 r. otrzyma w prezencie 3-miesięczną subskrypcję HUAWEI Health+ o wartości 104,97 zł. Ta rozszerzona wersja aplikacji oferuje m.in. ekskluzywny dostęp do treningów i zestawów ćwiczeń przygotowanych przez światowej klasy ekspertów, planu utrzymania formy, ponad 170 relaksacyjnych utworów z Soundscape czy rozszerzonej funkcji medytacji.
HUAWEI WATCH GT 5 Pro:
– HUAWEI WATCH GT 5 Pro (42 mm) Elegant: 2399 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 Pro (42 mm) Active: 1799 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 Pro (46 mm) Elite: 1999 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 Pro (46 mm) Active: 1599 zł,
HUAWEI WATCH GT 5:
– HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Elegant: 1299 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Classic: 1199 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Brown: 1199 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Blue: 1099 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Active: 1099 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 46 mm Blue: 1199 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 46 mm Classic: 1199 zł,
– HUAWEI WATCH GT 5 46 mm Active: 1099 zł.
W okresie od 19 września do 27 października 2024 r., na huawei.pl oraz u Partnerów Biznesowych, wszystkie wersje HUAWEI WATCH GT 5 są dostępne w specjalnej ofercie premierowej, w ramach której pierwsi nabywcy otrzymają słuchawki HUAWEI FreeBuds 5i o wartości 299 zł w prezencie (lub za 1 zł). Modele HUAWEI WATCH GT 5 Pro (42 mm) Elite i Active oraz HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Brown dostarczane będą w połowie października br., w związku z czym od 19 września br. dostępne są w przedsprzedaży. Szczegółowa data rozpoczęcia dostaw tych wersji zostanie podana do wiadomości w nadchodzących tygodniach. Wersja HUAWEI WATCH GT 5 41 mm Blue dostępna jest wyłącznie w sklepie producenta na huawei.pl.
Smartwatche HUAWEI WATCH GT 5 będzie można nabyć w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u Partnerów Biznesowych firmy – operatorów sieci Plus, Play, Orange i TMobile oraz w sklepach sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i Komputronik.
foto,źródło. Huawei