BadaniaMedia

Projekt Telemetria Polska – konsultacje narzędzi badawczych ze stroną rynkową

W ramach projektu Telemetria Polska, 15 i 16 stycznia 2019 r., w siedzibie KRRiT odbyły się konsultacje ze stroną rynkową narzędzi badawczych przygotowanych przez zespół Instytutu Statystyki i Demografii Szkoły Głównej Handlowej, dedykowanych do użycia w trakcie badania pilotażowego.

Uwagi do narzędzi badawczych, w tym do kwestionariusza – przekazane przez rynek w ramach konsultacji – zostaną
uwzględnione i będą podstawą do dalszych prac. Kolejna wersja uwzględniająca uwagi ma być gotowa w przyszłym tygodniu.

W trakcie obrad, podczas osobnego spotkania przedstawicieli nadawców telewizyjnych, którzy w tej formie po raz pierwszy zebrali się w KRRiT, dyskutowano między innymi nad kształtem JIC (Joint Industry Committee).

Telemetria Polska – zespół roboczy, który z ramienia KRRiT pracuje nad koncepcją nowego standardu badań rynku mediów– zaprezentował stan obecnych prac nad projektem oraz plan struktury organizacyjnej JIC-u. Nadawcy zadeklarowali gotowość czynnego uczestnictwa na każdym etapie procesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *