BadaniaMediaTVP

PŚ w skokach narciarskich Wisła 2022 ze świetnym wynikiem. „Wojenne dziewczyny” z rekordową widownią sezonu

4,1 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności (MOR*) zgromadziły 6 listopada w TVP1 i TVP Sport pierwsze w tym sezonie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle. TVP1 w piątek, 4 listopada i w niedzielę, 6 listopada była liderem wśród wszystkich anten z udziałami odpowiednio 10,2% i 8,9%. W sobotę, 5 listopada najwyższe dzienne udziały 8,1% uzyskała TVP2.

 

W sobotę i niedzielę Telewizja Polska transmitowała zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich z Wisły. 5 listopada według MOR średnia widownia rywalizacji z udziałem polskich zawodników wyniosła w TVP1 i TVP Sport łącznie 2,5 mln widzów, a według NM** 2 mln osób i udziały na poziomie 20,2%. Liczniejsza widownia Pucharu Świata była w niedzielę, 6 listopada. Zawody na obu antenach obejrzało według MOR średnio 3 mln osób, natomiast według NM 2,4 mln widzów. Udziały TVP1 i TVP Sport podczas transmisji wyniosły 20,8%.

W jesiennej ramówce najliczniej oglądanym programem pozostaje emitowany w niedzielne wieczory „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce zgromadził 6 listopada według MOR 3,3 mln widzów, a według NM widownia wyniosła 2,8 mln osób przy 21,9% udziałach. Rekordowe wyniki w tym sezonie zanotował według NM wyemitowany 6 listopada w TVP1 serial „Wojenne dziewczyny”, który obejrzało 1,7 mln widzów a udziały anteny w paśmie wyniosły 11,8%. Jesienią w TVP2 najliczniej oglądanym programem weekendu pozostaje muzyczne show „The Voice of Poland”. W sobotę, 5 listopada odcinki Live przyciągnęły średnio według MOR 2 mln widzów, a według NM widownia wyniosła 1,7 mln osób z udziałami w paśmie na poziomie 13%.

MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej NM** – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *