BadaniaMediaTVP

„Pytanie dnia” najliczniej oglądanym programem publicystycznym, widzowie najchętniej wybierają TVP1

W lutym główne anteny Telewizji Polskiej: TVP1 i TVP2 zajmują czołowe miejsca w rankingu wszystkich anten dostępnych na rynku, a grupa TVP odnotowuje najwyższy udział wśród grup nadawców. Wysoką pozycję w rankingu najliczniej oglądanych tytułów zajmują programy informacyjne emitowane na antenach TVP: „19.30” i „Teleexpress” oraz program publicystyczny „Pytanie dnia”.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      TVP1 – najchętniej oglądana stacja – zanotowała w lutym średni udział na poziomie 6,9% w grupie wszystkich widzów. Na drugim miejscu znalazła się TVP2 z udziałem 6,6%.

      Niezmiennie wysokim zainteresowaniem cieszą się programy informacyjne nadawane na antenach TVP. „19.30” w TVP1, TVP Info i TVP Polonia w tym miesiącu ogląda średnio 1,7 mln widzów, co pozwala uzyskać 14,1% udziałów w paśmie. Jeszcze więcej widzów, bo średnio prawie 1,9 mln osób gromadzi na trzech antenach „Teleexpress”, co przekłada się na 20,5% udziałów w paśmie.

      Najliczniej oglądany na rynku telewizyjnym program publicystyczny „Pytanie dnia”
      w tym miesiącu w TVP1 i TVP Info ogląda średnio 1,3 mln widzów, prawie 1,1 mln osób ogląda audycję w TVP1, a ponad 200 tys. osób śledzi kontynuację rozmowy z gościem w TVP Info. W lutym największą widownię zgromadziła rozmowa z Janem Rajchelem, prezesem rządowej agencji rezerw strategicznych emitowana 18 lutego, którą na obu antenach obejrzało 1,45 mln widzów (udział 11,6%): 1,2 mln w TVP1 i prawie 240 tys. widzów TVP Info. Wzrost oglądalności zanotował program na antenie TVP Info: w lutym udział „Pytania dnia” wzrósł o 10,7% w porównaniu z poprzednim miesiącem.

      „Pytanie dnia” nadawane jest codziennie w TVP1 zaraz po głównym wydaniu „19.30”
      i kontynuowane w wieczornym paśmie TVP Info. Program prowadzą: Aleksandra Pawlicka, Justyna Dobrosz-Oracz, Dorota Wysocka-Schnepf i Marek Czyż.

      W tym tygodniu „Pytanie na śniadanie” emitowane w TVP2 już dwukrotnie pokonało konkurencję: we wtorek 18 lutego i w środę 19 lutego w gr. 4+ program uzyskał więcej widzów niż śniadaniowy format konkurencji.

      Dane: Nielsen Media

      foto, źródło. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *