BadaniaDVB-TMediaRadio

Radio Maryja i TV Trwam w czołówce mediów opiniotwórczych

Radio Maryja i TV Trwam znajdują się w czołówce opiniotwórczych mediów w Polsce. Z raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że TV Trwam w sierpniu była cytowana 292 razy. Wśród stacji telewizyjnych znalazła się na drugim miejscu.

Radio Maryja uplasowało się na 4. pozycji w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni radiowych. Powoływano się na nie 115 razy.

Te notowania świadczą o stale rosnącej liczbie odbiorców tych mediów – wskazuje dr Hanna Harp, medioznawca, wykładowca WSKSiM.

– Telewizja Trwam, Radio Maryja mają swoją stałą widownię i to audytorium stale się powiększa i dociera coraz szerzej, coraz mocniej. Dowodem na to jest chociażby niedawna wizyta pani premier (Beaty Szydło – red.) w TV Trwam. Również wskazuje to na to, że również politycy zdają sobie sprawę z tego, jak ważny przekaz – i jak ważnym odbiorcom – niosą te media – mówi dr Hanna Karp.

W lipcu w podobnym zestawieniu TV Trwam znalazła się na 1. miejscu, a Radio Maryja w pierwszej czwórce najbardziej opiniotwórczych rozgłośni. W sumie toruńskie media były wtedy cytowane ponad 540 razy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *