Radio

Radio ZET nr 1 w moim samochodzie (wideo)

Ruszyła kampania wspierająca akcję antenową „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”. W wakacje do wygrania samochód osobowy i vouchery na paliwo.

 

Aby wziąć udział w zabawie należy odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Radio ZET jest nr 1 w Twoim samochodzie?” i podać numer rejestracyjny swojego auta. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie Radiozet.pl. Fragmenty numerów rejestracyjnych pojazdów autorów najciekawszych odpowiedzi zostaną podane na antenie. Od chwili zaprezentowania pełnego numeru uczestnik konkursu będzie miał pół godziny na dodzwonienie się do stacji. Jeśli mu się to uda, otrzyma voucher o wartości 1000 zł na paliwo. Niezależnie, osoby, które odpowiedzą na dodatkowe pytanie konkursowe, mają szansę na wejście do wielkiego finału. Dwóch uczestników zmierzy się w pojedynku antenowym, w którym nagrodą główną będzie samochód marki Honda, a drugą nagrodą – voucher na paliwo o wartości 10 000 zł. Konkurs potrwa do końca wakacji.

 

 

Zabawę antenową wspiera kampania obejmująca ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne. Rozgłośnia zdecydowała się na ponowne wykorzystanie spotu „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”, który został uznany za jedną z najefektywniejszych polskich reklam w konkursie Kantar Creative Effectiveness Awards 2023. Wakacyjna kampania Radia ZET obejmie również nośniki reklamy OOH w przestrzeniach miejskich, media własne i media społecznościowe. Za planowanie i zakup czasu telewizyjnego odpowiadał Zenith. Planowaniem pozostałych mediów zajął się Dział Komunikacji i Social Mediów Grupy Eurozet.

W komunikacji korzystamy ze sprawdzonego spotu, który został doceniony przez konsumentów w niezależnym konkursie organizowanym przez firmę badawczą Kantar. Ukazuje nie tylko DNA stacji, czyli muzykę, której najczęściej słuchamy w samochodzie, ale też oddaje wakacyjny klimat zabawy i pozytywnej energii. Radio ZET jest dla każdego. Towarzyszy nam zawsze i wszędzie. Z takim przekazem chcemy trafić do naszych odbiorców”mówi Katarzyna Piecuch, dyrektor Działu Komunikacji i Social Mediów Grupy Eurozet

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *