Radio ZET z nową kampanią (wideo)

1 czerwca br. Radio ZET rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej hasło – „Dzień dobry bardzo” – nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.

 

 

Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich.  mówi Maria Kulawik, Marketing Manager Radia ZET

 

 

Przygotowane 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w telewizji, sieciach kin i internecie. Pojawią się również na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach w Polsce.

Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Grupy Eurozet, natomiast producentem spotu jest Filip Haman Tofi Productions. Zakupem mediów zajął się Zenith.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *