Red Carpet TV już w nowej odsłonie!

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w dniu 2 czerwca zmienił się logotyp i zawartość programowa kanał Red Carpet TV.

 

 

Nowe elementy oprawy graficznej są punktem wyjścia nowej strategii programowej kanału. Odświeżona ramówka zostanie podzielona na cztery pasma tematyczne RED NOW, RED POP, RED Classic, RED LIVE.

 

Nowy logotyp Red Carpet TV

 

Red Carpet TV wprowadzi do ramówki 5 nowych formatów, które będziemy mogli oglądać na antenie od 2 czerwca. Pierwszy z nich, magazyn „Week” przybliży widzom najważniejsze wydarzenia showbiznezowe i kulturalne mijającego tygodnia. Z kolei program „Zobacz” będzie prawdziwą gratką dla miłośników flmów i seriali, którzy czują się przytłoczeni liczbą nowych produkcji. Redakcja wyselekcjonuje dla nich najważniejsze informacje i zarekomenduje najciekawsze premiery. Format będzie emitowany także w skróconej wersji pod nazwą „Zobacz! Flesz”.

 

Foto: Mateusz Klamka

 

Nowa oferta programowa Red Carpet to również dwa cykle biograficzne: „Skąd ja cię znam” i „Ikony”. Pierwszy z nich to seria odkrywającą nieznane kulisy sławy gwiazd, które mają właśnie swoje 5 minut. Postaci, które zaczęły wspinać się na same szczyty popularności, ale których początki kariery mogą wydawać się mgliste. W programie zostaną przypomniane ich wcześniejsze dokonania, epizodyczne role czy występy w reklamach. Z kolei cykl „Ikony” przedstawi twórców, którzy zyskali status kultowych. Nazwiska, które na trwałe zapisały się w historii showbiznesu i kultury. Poznamy biografie niezapomnianych aktorów, wyjątkowych muzyków, błyskotliwych pisarzy, genialnych twórców, kultowych artystów oraz najwybitniejszych postaci mediów.

 

 

Red Carpet nie rezygnuje przy tym z emitowania kultowych filmów i seriali, które na stałe wpisały się w ofertę kanału. Produkcje, których oferta będzie stale poszerzana, obejrzymy w paśmie RED Classic. To propozycja dla miłośników historii kina i telewizji, chcących poznać lub przypomnieć sobie dokonania twórców, którzy wpłynęli na obecny kształt popkultury. W kolejnych etapach Red Carpet planuje wprowadzić programy z udziałem gwiazd, formaty o tematyce muzycznej, a także transmisje live z najważniejszych wydarzeń showbiznesowych w kraju i na świecie.

 

Stary logotyp Red Carpet TV

 

Za doradztwo strategiczne związane z rebrandingiem kanału, projekt nowej identyfikacji wizualnej oraz nazwy pasm odpowiada CIA Content Impact Agency. Za sprzedaż czasu antenowego odpowiada TVN Media.


Jedna myśl na temat “Red Carpet TV już w nowej odsłonie!

  • 2 czerwca 2019 o 11:26
    Permalink

    Tylko, żeby oni byli chociaż wypłacalni. Nie pomoże rebranding jak i tak oglądalnosć tej stacji, jest bliska zeru. Pan Kułak (Prezes) nie ma pojęcia o prowadzeniu kanału. To że kiedyś miał styczność z ITV ma tyle co dzwony w kościele. Dzwonią, ale nie wie w którym.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *