MediaTVP

„Reklama Dzieciom” po raz 26. w Telewizji Polskiej

Telewizja Polska już od ponad dwóch dekad jest zaangażowana w działalność charytatywną. W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód w całości zostanie przeznaczony na rzecz dzieci.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Z poprzedniej jubileuszowej edycji „Reklamy Dzieciom” zebrane pieniądze trafiły do ponad 60 organizacji i placówek. Darowizny przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, sensomotoryki, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hydroterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii różnego rodzaju (komunikatory służące do komunikacji alternatywnej, sprzęt do terapii EEG – Biofeedback, terapii Tomatisa), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

      Dochód z 26. „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

      Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku, który zostanie wyemitowany 25 grudnia w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości, prowadzi Biuro Reklamy TVP.

      Więcej informacji na stronie reklamadzieciom.tvp.pl

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *