BadaniaSport w TV

Rekordowa oglądalność El Clásico w ELEVEN SPORTS

Niedzielny szlagier ligi hiszpańskiej FC Barcelona – Real Madryt oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 505 311 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+).

 

To tegoroczny rekord ELEVEN SPORTS i zarazem czwarty najlepszy wynik w historii stacji. Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 847 302, a udział w widowni (SHR) osiągnął 4,54%.

Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 346 507 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.

Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LaLiga Santander zakończyło się wygraną FC Barcelony 2:1, a w jej barwach wystąpił Robert Lewandowski.

FC Barcelona – Real Madryt, Eleven Sports 1:

Mecz (niedziela, 19 marca, godz. 20:55)

Grupa Total Individuals 4+:

AMR „live”: 505 311

RCH „live”: 847 302

SHR „live”: 4,54%

AMR „consolidated”: 526 571

RCH „consolidated”: 866 542

SHR „consolidated”: 4,66%

Studio w przerwie meczu (niedziela, 19 marca, godz. 21:55)

Grupa Total Individuals 4+:

AMR „live”: 346 507

RCH „live”: 376 356

SHR „live”: 2,98%

AMR „consolidated”: 383 165

RCH „consolidated”: 397 641

SHR „consolidated”: 3,26%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *