BadaniaSport w TV

Rekordowa oglądalność El Clásico w Eleven Sports

Środowy hit ligi hiszpańskiej FC Barcelona – Real Madryt obejrzało w Eleven Sports 1 średnio 407 087 widzów (AMR Total Individuals). To rekord jeśli chodzi o transmisje El Clásico w kanałach ELEVEN SPORTS i drugi najwyższy wynik w historii stacji. Ponadto reach w tej samej grupie wyniósł 714 342. Studio w przerwie spotkania śledziło średnio 257 310 widzów, a reach osiągnął 313 236.

 

 

 

Czterogodzinne studio poprzedzające El Clásico od godz. 16:00 śledziło w Eleven Sports 1 średnio 27 282 widzów, a po godz.19:00 liczba ta osiągnęła 89 284. Reach wyniósł 274 409. Studio było pokazywane równolegle na fanpage’u ELEVEN SPORTS na Facebooku, gdzie obejrzało je 351 392 widzów (unikatowi odbiorcy). Spotkanie z udziałem takich gwiazd jak Leo Messi czy Karim Benzema zakończyło się remisem.

Poniżej przedstawiamy podsumowanie danych, które pochodzą od Nielsen Audience Measurement:

El Clásico Eleven Sports 1:

Mecz (środa, 18 grudnia, godz. 19:55)

AMR: 407 087 (Total Individuals)

Reach: 714 342

Share: 2,80%

Studio w przerwie meczu (środa, 18 grudnia, godz. 20:50)

AMR: 257 310 (Total Individuals)

Reach: 313 236

Share: 1,71%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *