BadaniaMedia

Rekordowa oglądalność „Jubileuszowej Gali 25 lat Disco Polo”

2,5 mln widzów w TVP2, 815 tys. widzów POLO TV i 15 tys. osób na Stadionie Polonii spędziło niedzielny wieczór z „Jubileuszową Galą 25 lat Disco Polo”.

„Jubileuszowa Gala 25 lat Disco Polo” zgromadziła na warszawskim Stadionie Polonii 15 tysięcy fanów, którzy świętowali ćwierćwiecze polskiej muzyki tanecznej i dyskotekowej. W wielkim show wystąpiły ikony gatunku disco polo: m.in. Zenon Martyniuk i zespół Akcent, Boys, Weekend, Bayer Full, Top One, Shazza, MIG. Koncert prowadzili: Edyta Folwarska, Maciej Smoliński, Tomasz Kammel, Jacek Mędrala i Kuba Adamiak.

Transmisję w TVP2 obejrzało średnio 2,5 mln widzów, co zapewniło antenie udziały na poziomie 19,4%. W szczytowym momencie (występ Zenka Martyniuka) TVP2 oglądało 3,4 mln widzów. Pierwszą cześć koncertu obejrzało średnio 2,1 mln widz. (16,5% udz.).

Druga część koncertu cieszyła się jeszcze większą popularnością. Średnia widownia wyniosła ponad 2,9 mln (22% udz.). Trzecią część koncertu obejrzało: na antenie największej telewizji muzycznej POLO TV – 815 tys. osób, a w TVP Rozrywka – 305 tys.

Udział w rynku telewizyjnym POLO TV podczas transmisji wyniósł 9,5 proc. w grupie 16-49 i 8,4 proc. wśród wszystkich widzów. Wynik ten był wyższy o ponad 420 proc. od średniej stacji.

Organizacja i produkcja koncertu: Grupa ZPR Media

Partner strategiczny: TVP2

Patroni medialni: POLO TV, „Super Express”, SE.pl, „Na żywo”, Radio VOX FM, Radio Wawa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *