BadaniaMediaTVP

Rekordowa oglądalność ostatniego odcinka superprodukcji TVP „Dewajtis”. Weekend widzowie spędzili z TVP

W niedzielę, 29 października ostatni, siódmy odcinek serialu TVP1 „Dewajtis” obejrzała rekordowa liczba widzów – 2,7 mln (udział 20,4%), dzięki czemu znalazł się on na pierwszym miejscu TOP10 programów weekendu. Na drugim miejscu jest kolejna odsłona reality show „Rolnik szuka żony” emitowanego w niedzielę, 29 października w TVP1, który oglądało 2,6 mln widzów przy udziale na poziomie 22,3%. Weekendowa oferta Jedynki i Dwójki okazała się bezkonkurencyjna. Udziały tych anten od piątku do niedzieli były najwyższe i wyniosły odpowiednio 7,4% i 6,7%.

 

W weekend główne wydania „Wiadomości” (live) pokonały programy informacyjne konkurencji. Emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia „Wiadomości” oglądało w piątek 2,8 mln widzów, w sobotę 2,7 mln widzów, a w niedzielę ponad 2,8 mln widzów.

W TOP10 programów aż 7 należało do TVP. Serial kostiumowy „Dewajtis” wyprodukowany przez Telewizję Polską okazał się ogromnym sukcesem jesiennej ramówki – każdy kolejny odcinek przyciągał przed telewizory coraz więcej osób. Widownia wszystkich siedmiu odcinków (od 17 września do 29 października) wyniosła 2,5 mln z udziałami na poziomie 17,9%.

Od 5 listopada o godz. 20.20 TVP1 zaprasza na serial kostiumowy „Kamerdyner”. To zrealizowana z epickim rozmachem, inspirowana prawdziwymi wydarzeniami, wielowątkowa opowieść o skomplikowanych losach Polaków, Kaszubów i Niemców.

Wśród najliczniej oglądanych programów weekendu znalazł się również „The Voice of Poland” w TVP2 emitowany w sobotę, 28 października. Średnia widownia obu odcinków wyniosła 1,6 mln widzów i program był liderem pasma z udziałem 13,1%.

W piątek, 27 października Dwójka pokazała ostatnią w ramach cyklu „Polskie biesiady” – „Biesiadę rodzinną”, którą obejrzało średnio ponad 940 tys. widzów z udziałem na poziomie 7,7%. Także w piątek TVP2 zaprosiła na ostatni przed wielkim finałem odcinek „Rytmów Dwójki”. Średnia widownia wyniosła 620 tys. przy udziale na poziomie 6,4%.

Dane: Nielsen Media

Fot. Damian Hornet / TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *