Rekordowa widownia i udziały Telewizji Polskiej podczas Mundialu

Ponad 18,7 mln w szczytowym momencie wg MOR* łącznie na obu antenach TVP1 (16,8 mln widz.) i TVP Sport (1,9 mln widz.) oglądało najbardziej oczekiwane spotkanie tego Mundialu. Mecz Polska – Senegal w szczytowym momencie według NAM przyciągnął 11 mln widz. (69,72% udz.) w TVP1 i ponad 2,1 mln widz. (13,84% udz.) w TVP Sport. Pod względem udziałów TVP1 była liderem wśród wszystkich stacji, a udziały i widownia w wieczornym paśmie TVP Sport były rekordowe.

 

Średnia widownia spotkania „biało-czerwonych” z drużyną Aliou Cisse we wtorkowe popołudnie wyniosła wg MOR 14,7 mln, a w TVP Sport 1,8 mln widz., natomiast w TVP1 wg NAM 9,2 mln widz. z udziałami na poziomie 65%. W TVP Sport mecz obejrzało 1,8 mln widz. (13% udz.). Zarówno widownia, jak i udziały kanału sportowego Telewizji Polskiej były na rekordowym poziomie.

19 czerwca drugi pod względem oglądalności był mecz Rosja – Egipt, który wg MOR obejrzało w TVP2 4,7 mln widz. Według NAM widownia spotkania w Dwójce wyniosła 2,9 mln widz. przy udziałach 21,1%. Kolejny mecz Kolumbia – Japonia przyciągnął do Jedynki wg MOR 3,1 mln widz., a wg NAM w – 2,1 mln i 33,2% udz.

Świetny wynik oglądalności zanotowały wczoraj „Wiadomości”. Średnia widownia głównego programu informacyjnego wyniosła ponad 3 mln przy 23,3% udziałach.

W niedzielę TVP1 i TVP Sport będzie transmitować od godz. 19.50 drugi mecz reprezentacji Polski w Mundialu. Rywalem kadry Adama Nawałki będzie Kolumbia, która niespodziewanie przegrała pierwsze spotkanie z Japonią 1:2. Studio w kanale sportowym Telewizji Polskiej rozpocznie się już o godz. 16:30. Mecz skomentują: Jacek Laskowski i Andrzej Juskowiak.

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *