BadaniaMediaTVP

Rekordowa widownia „Szansy na sukces” z udziałem zespołu Boys i Jana Pietrzaka

Wyemitowany 2 maja odcinek „Szansy na sukces”, którego gośćmi byli członkowie zespołu Boys obejrzało według NAM ponad 1,6 mln widzów, a w piku aż 1,9 mln osób, program uzyskał wtedy najwyższe udziały od początku roku 2021 tj. 15%. Natomiast odcinek wyemitowany 3 maja z udziałem Jana Pietrzaka zgromadził 1,5 mln widzów, a w piku nawet 1,7 mln osób. Średnia widownia obu majowych odcinków „Szansy na sukces” to 1,6 mln widzów i jest wyższa od średniej oglądalności, jaką program uzyskał w marcu (1,5 mln widzów) i kwietniu (1,4 mln widzów) tego roku, kiedy prowadzącym był jeszcze Artur Orzech.

 

Obie „Szanse na sukces” z weekendu majowego (który w związku z nawykami spędzania wolnego czasu przez Polaków w tym okresie nie jest łatwy dla telewizji linearnej, szczególnie w godzinach popołudniowych) osiągnęły też ponadprzeciętne wyniki jeśli chodzi o siłę zatrzymania widzów teleturnieju poprzedzającego „Szansę na sukces” w ramówce, czyli „Koło fortuny”.

Według NAM odcinek „Szansy na sukces” wyemitowany, 2 maja utrzymał 79% widzów „Koła Fortuny”, co jest drugim wynikiem od początku 2021 roku, a program „Szansa na sukces” z 3 maja 77% widzów teleturnieju, co jest czwartym wynikiem w 2021 (średnia tegoroczna to 67%).

Wzrost oglądalności majowych odcinków „Szansy na sukces” świadczy o właściwym doborze gości programu, który odpowiada gustom muzycznym i oczekiwaniom Widzów telewizji publicznej. Także zmiana prowadzącego jest korzystna dla wyników i prestiżu programu. W związku z powyższym jakiekolwiek próby hejtu są zupełnie nieuzasadnione.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *