BadaniaMediaTVP

Rekordowa widownia „Wielkiego Testu Sylwestrowego”

1,7 mln widzów wg MOR* i 1,5 mln osób według NAM** zgromadził w momencie najwyższej oglądalności w środę, 31 grudnia „Wielki Test Sylwestrowy” w TVP1. Średnia widownia programu wyniosła 1,5 mln widzów (MOR) i 1,3 mln widzów (NAM). Według danych Nielsena był to najwyższy wynik programu od czerwca 2018 r.

 

Popularni artyści, sportowcy i dziennikarze rozwiązywali wczoraj w studiu telewizyjnym i poprzez komunikatory internetowe „Wielki Test Sylwestrowy” o tradycjach, zwyczajach i modach sylwestrowych. Najlepiej z pytaniami poradzili sobie Rafał Szałajko i Grzegorz Pawlak. Widzowie mogli rozwiązywać test online na stronie wielkitest.tvp.pl lub ściągając aplikację na smartfony.

Podczas programu widzowie mogli przypomnieć sobie sylwestrowy hity, potańczyć przed telewizorami oraz przenieść się w czasie.

Program poprowadzili Anna Popek i Przemysław Babiarz. 31 grudnia Jedynka uzyskała najwyższe udziały, które wyniosły 9,7%. Dwójka z udziałami na poziomie 8,5% (NAM) była anteną drugiego wyboru.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *