BadaniaMediaTVN Discovery Polska

Rekordowe wyniki TVN24, “Faktów” TVN i tvn24.pl

Stacja TVN24 w styczniu była najchętniej oglądanym kanałem w kraju, osiągając 7,73 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To najwyższy wynik w historii. Konkurencję pozostawiły w tyle także “Fakty” TVN oraz portal tvn24.pl.

 

W styczniu 2024 roku TVN24 pobiła rekord pod względem oglądalności stacji informacyjnych i przebiła poprzedni, ustanowiony w grudniu 2023 roku (7,4 proc.). Jednocześnie TVN24 była w grudniu w kategorii 4+ najchętniej oglądaną stacją na rynku. Jeśli chodzi o stacje informacyjne w styczniu 2024 roku, to konkurencja osiągnęła: Polsat News – 2,15 proc. udziału w widowni 4+, TVP Info – 1,52 proc., TV Republika – 3,52 proc.

Oglądalność TVN24 w styczniu 2024 roku

W zeszłym miesiącu TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 4,84 proc. udziału w widowni. Stacja Polsat News w styczniu odnotowała 1,65 proc. udziału, TVP Info – 0,87 proc., a TV Republika – 1,77 proc.

Zasięg techniczny dla stacji wynosił w przypadku TVN24 w grudniu 2023 roku – 72,2 proc., Polsat News – 70,5 proc., TVP Info – 98,9 proc., TV Republika – 59,2 proc.

 

 

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w styczniu 2024 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” TVN wyniósł 23,2 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) miały wynik 15,0 proc., a i9:30 (TVP1, TVP Info, TVP Polonia) – 15,2 proc.

Z kolei w grupie wiekowej 20-54 lat “Fakty” TVN w minionym miesiącu miały 23,8 proc. udziału w rynku przy 16,9 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu i 12,0 proc. i9:30 TVP.

 

 

Wyniki portali internetowych

Z danych Gemius PBI/Mediapanel (internauci 7+) wynika, że portal tvn24.pl był najchętniej odwiedzaną domeną telewizji newsowych.

W styczniu 2024 roku odwiedziło go ponad 10 milionów użytkowników (10 103 778), na drugim miejscu znalazł się polsatnews.pl z prawie 5,3 mln (5 270 994), a na trzecim tvp.info z ponad 0,7 mln (709 884).

 

 

źródło: tvn24.pl

foto: TVN24

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *