BadaniaMedia

Rewelacyjne wyniki Telewizji Republika

Czas Wielkiego Tygodnia i Triduum Paschalne cieszył się ogromną popularnością wśród widzów Telewizji Republika. Najnowsze dane z Nielsen pokazują duży wzrost oglądalności zwłaszcza w grupie docelowej 16-59.

 

 

 

 

Telewizja Republika w czasie Triduum Paschalnego transmitowała na żywo wszystkie najważniejsze liturgie, jakie miały miejsce w kościele katolickim. Od Wielkiego Piątku poprzez Poniedziałek Wielkanocny, religijne transmisje cieszyły się ogromną oglądalnością. W niedzielę i poniedziałek transmitowaliśmy pierwszy raz Mszę Trydencką w Telewizji Republika, na portalu oraz Facebooku i YouTube.

I tak na przykład SHR% w grupie 16-49 12 kwietnia wyniosło 2,55 % – TRIDUUM PASCHALNE.

Widzimy duże zainteresowanie tak i programami religijnymi, jak również niedzielną ramówką z takimi programami jak 7×24, Studio Prasowe, Polityczna Kawa, Salonik Polityczny, Analfabet III RP Piotra Goćka. W tygodniu żywym zainteresowaniem cieszą się takie programy jak Dziennikarski Poker, Koniec Systemu Doroty Kani, W Punkt czy Mówi Się Jacka Sobali.

Warto też zaznaczyć, że anglojęzyczny program Poland Daily, którego pomysłodawcą była redaktor naczelna Telewizji Republika Dorota Kania cieszy się ogromną popularnością. I tak na przykład: 9 kwietnia najlepsze SHR% w grupie 16-59 odniósł właśnie Poland Daily: 2,12%.

Nie byłoby tego sukcesu, gdyby nie wierni telewidzowie Republiki, którym serdecznie dziękujemy za to, że są z nami, wspierają nas i komentują na portalu telewizyjnym i na social mediach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *